Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 9 maja 2014

Balsam do ust "Carmex"-recenzja

Balsam do ust udało mi się wygrać w rozdaniu.Wcześniej nie byłam przekonana co do tego produkty,ale gdy go użyłam bardzo mi się spodobał.
Informacje od producenta:
Tuż-tuż połączenie skutecznej pielęgnacji ust i smaku wiśniowym. Ta kojąca wersja naszego klasycznym wzorze Carmex ułatwia nad ofertą, popękane wargi, więc czujesz się natychmiastową ulgę. Najlepsze: ma też szerokie spektrum (UVA / UVB), ochrona przed słońcem, a także tubce pozwala kontrolować, ile z błyszczącym, gładkim wzorem mają one zastosowanie.(Tekst nie jest dokładnie przetłumaczony,niestety strona producenta jest w języku angielskim)

Moja opinia:
Balsam znajduje się żółto-czerwonej tubce 10g.Jest bezbarwnego koloru i ma bardzo intensywny zapach.Myślę,że wielu osobom będzie on przeszkadzał,ale już po kilku minutach go nie czuć.Mam problemy z moimi ustami i gdy na dworze jest bardzo zimno lub bardzo gorącą moja usta robią się spierzchnięte.Po zastosowaniu właśnie tego produktu moje usta od razu stały się dobrze nawilżone. Carmex jest delikatny i długo się utrzymuje.Ma gęstą konsystencję i dlatego można go łatwo rozprowadzić na ustach.Po nałożeniu czuć przyjemne mrowienie,a usta ładnie się błyszczą.Jest bardzo wydajny.Ma małe,wygodne opakowanie,które można łatwo przechować i wszędzie ze sobą zabrać.Kosztuję około 9-10zł.Jest dostępny w internecie lub np:Rossmanie.Jak najbardziej polecam ten produkt.Jest to chyba najlepszych z balsamów jakie znam.

Zalety:
-wydajny
-skuteczny
-konsystencja
-delikatny
-dobrze się rozprowadza
-łatwy w przechowywaniu
-dostępność

Wady:
-ma trochę za intensywny zapach

Ocena:
5/5

3 komentarze:

  1. Bardzo nie lubię zapachu i smaku wiśni, więc może jedynie skuszę się na jakiś inny produkt tej firmy. Pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć przyszłam poinformować Cię , że bierzesz udział w moim rozdaniu o sukienkę ale zmieniłam nazwę bloga więc teraz zamiast agusiatestuje.blogspot.com jest :

    http://bajkowyrajagnieszki.blogspot.com/ ♥ :)

    Zaobserwuj jeśli nie widzisz moich postów :)

    OdpowiedzUsuń