Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 9 stycznia 2024

Naturalny myjący peeling cukrowy kiwi i winogrona od LaQ - recenzja





Informacje od producenta:
Jestem naturalnym i wegańskim cukrowym peelingiem myjącym o działaniu ujędrniająco-antycellulitowym. Mam niezwykle przyjemną w stosowaniu konsystencję lekkiego musu. Świetnie się pienię, dzięki czemu stanowię genialną alternatywę dla żelu pod prysznic. Pachnę orzeźwiająco owocowo - rozpoznasz we mnie świeże kiwi i winogrona. Delikatnie oczyszczę Twoją skórę i usunę z niej martwy naskórek. Do tego wspaniale ją wygładzę i ujędrnię. Tak zadbane ciało, świeżo pachnące soczystym kiwi i winogronami, będzie doskonale przygotowane do dalszego rozpieszczania! 

Moja opinia:
Peeling znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 250 ml. Tak jak w przypadku innych kosmetyków od LaQ i ten produkt ma przepiękny zapach. Czuć go już po odkręceniu opakowania, a po aplikacji unosi się w łazience i przez długi czas jest wyczuwalny na skórze. Jego konsystencja jest mocno zbita i widać cukrowe drobinki. Opakowanie posiada ładną grafikę, nie zajmuję dużo miejsca, a mimo to produkt jest wydajny. Dobrze się rozprowadza na skórze. Już niewielka ilość wytwarza bardzo dużą ilość piany. Peeling jest delikatny, nie wywołuje podrażnień. Świetnie oczyszcza skórę, pozostawia ją odświeżoną i przede wszystkim mocno wygładzoną. Po takim peelingu można sobie nawet odpuścić nawilżanie skóry balsamem. Przed pierwszym użyciem i przeczytaniu etykiety już zachęcił mnie sam tekst "Nawet diament wymaga oszlifowania". Cały napis na etykiecie jest zachęcający, taki nawet nie spotykany na innych kosmetykach jak od tej marki. Produkt działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem, uzyskałam mocno dobre efekty, których się nawet nie spodziewałam. Nie jest to mocny zdzierak jak to czasem bywa, ale działa mimo to bardzo dobrze. Jego działania jak i zapach świetnie umila kąpiel, aż nie chce się jej kończyć. Oprócz peelingu o zapachu kiwi i winogrona na stronię sklepu jest wiele innych wersji zapachowych, a nawet peelingi dla mężczyzn. Cena takiego peelingu wynosi 29 zł i znajdziecie go tutaj: KLIK.


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: LaQ !




15 komentarzy:

  1. Myślę, że skuszę się na jakiś peeling z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś produkt z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. Tego też jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go wypróbowała ale w jakiejś innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. LaQ ma wiele świetnych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam takiego produktu, chociaż firmę znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiwi i winogrono zdecydowanie kusi :) Oczywiście lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam markę ze słyszenia, ale sama nie miałam okazji bliżej jej poznać. Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie konsystencje pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń