Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 12 stycznia 2024

Naturalny żel pod prysznic nawilżająco - kojący Hyaluro bionawilżanie od BEBIO COSMETICS - recenzja





Informacje od producenta:
Innowacyjna formuła żelu pod prysznic została opracowana specjalnie z myślą o skórze suchej i bardzo suchej, potrzebującej błyskawicznego nawilżenia i ukojenia. Bogata kompozycja unikalnych składników aktywnych błyskawicznie orzeźwi, nawilży i odżywi Twoją skórę, przywracając jej aksamitną miękkość i blask. Kwas hialuronowy, bio-peptydy, olej Kahai oraz ekstrakt z dzikiego ryżu pomogą Ci zachować na dłużej zdrową i zadbaną skórę.

Moja opinia:
Żel znajduję się w filetowej butelce o pojemności 350 ml z pompką, która działa bez zarzutów, nie zacina się. Jest to produkt wegański i naturalny kosmetyk. Jest bezbarwnego koloru. Jego zapach jest lekki i przyjemny. Jest on dla mnie również nowy, ponieważ pierwszy raz spotykam się z dzikim ryżem w kosmetykach. Konsystencja jest trochę wodnista. Pierwsze co zauważyłam, że bardzo niewielka ilość żelu wytwarza mnóstwo piany, dzięki czemu kosmetyk jest wydajny, starcza na długi czas. Dobrze myje i co najważniejsze od razu po użyciu czuć mocne nawilżenie, trochę tak jak by na ciało nałożyło się balsam, a skóra jest ukojona, a nie przesuszona. Pozostawia ciało czyste. Produkt nie uczula i nie podrażnia skóry, nawet tej wrażliwej. Staje się ona miękka i przyjemna w dotyku. Produkt działa bardzo dobrze, zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Używałam go również do golenie nóg i daje świetny poślizg i działa zapobiegawczo przed wystąpieniem podrażnień. Cena tego żelu wynosi 19,99 zł i znajdziecie go tutaj: KLIK. Można go kupić również stacjonarnie w wielu drogeriach. Tutaj KLIK znajdziecie również wiele innych żeli od tej marki.


Zapraszam również na stronę: BEBIO COSMETICS !




17 komentarzy:

  1. Fajnie, że można go kupić stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie miałam jeszcze ich żadnych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. I haven't heard of this brand before, but based on your review it seems to be a good shower gel. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak u mnie by się spisał

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa dla mnie marka ale żele lubimy, zarówno pod prysznic jak i do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym go wypróbowała.
    Zapraszam na nowy post podpisy-celebrytow.blogspot.com. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie - intryguje ten dziki ryż w składzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale podoba mi się że jest wydajny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomocna recenzja, bardzo dziękuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nic nie miałam tej marki!

    OdpowiedzUsuń