Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 15 stycznia 2024

Żel pod prysznic Pink Sands od AVON - recenzja






Informacje od producenta:
Żel pod prysznic Pink Sands przyjemnie oczyszcza skórę i rozbudza zmysły tropikalną świeżością wysp Bahama.Żel pod prysznic Pink Sands delikatnie oczyści twoje ciało bez wysuszania skóry. Zawarte w formule kosmetyku naturalne ekstrakty pomogą ją nawilżyć, a letnia kompozycja zapachowa przyniesie przyjemne odświeżenie. To skąpane w tropikach nuty różowej wody kokosowej i smoczych owoców pitaja.

Moja opinia:
Żel pod prysznic został umieszczony w bezbarwnej buteleczce 250 ml, która jest bardzo poręczna i nie zajmuje dużo miejsca. Jest ładna i kolorowa. Dzięki temu, że jest przezroczysta widać ile żelu jeszcze zostało. Posiada zamknięcie typu klik. Ma jasny różowy kolor. Konsystencja żelu jest dosyć wodnista. Produkt dobrze się pieni, nawet niewielka jego ilość i jest on nawet dość wydajny jak na swoją konsystencję. Ma piękny słodki zapach, ale za razem jest on odświeżający. Kojarzy mi się z latem. Wytwarza przyjemną pianę. Łatwo się spłukuje. Żel bardzo dobrze myje i oczyszcza. Skóra po nim staje się miękka i czuć na niej przyjemne odświeżenie. Zapach przez jakiś czas jest wyczuwalny na skórze. Nie wysusza skóry, a nawet lekko ją nawilża. Nie podrażnia i nie uczula. Z tej serii są dostępne żele w wielu innych zapachach, aby każdy znalazł coś dla siebie. Ich cena wynosi około 12 zł.


Zapraszam również do rejestracji: AVKONTO !





18 komentarzy:

  1. Tani zakup. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ich żel pod prysznic i fajnie się sprawdzał 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko cena za taki produkt ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie słodkawe zapachy w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam żeli z Avonu a kiedyś namiętnie je kupowałam :D tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam nic z avonu, kiedyś kupowałam regularnie :) Fajna propozycja do sprawdzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupowałam żele z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj już dawno nie miałam nic z Avonu! Kiedyś bardzo często sięgałam po żele pod prysznic czy płyny do kąpieli 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele pod prysznic Avonu, a szczególnie takie pachnące egzotyką, wakacjami. Muszę się za nim rozejrzeć!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam nic z Avon, ale ten żel chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń