Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 18 stycznia 2024

Płyn na przypalenia D-LUX od LABORATORIUM PANI DOMU- recenzja









Informacje od producenta:
Płyn D-LUX Przypalenia przeznaczony jest do czyszczenia silnie zatłuszczonych i przypalonych garnków, patelni, grilli, szyb kominkowych, pieców konwekcyjno-parowych i innych urządzeń kuchennych. Zawiera inhibitory korozji, ulega biodegradacji. Po użyciu powierzchnia pozostaje czysta i błyszcząca. Produkt należy stosować bez rozcieńczenia.

Moja opinia:
Płyn znajduję się w butelce o pojemności 500 ml. Posiada spelcialny spryskiwacz, który wytwarza odpowiednią pianę, aby usunąć przypalenia. Koniecznie trzeba pamiętać, aby podczas używania tego produktu założyć rękawiczki. Na pierwszym filmie płyn użyłam do wyczyszczenia blachy z piekarnika. Po aplikacji już po chwili widać jak w pianie zaczyna spływać brązowy osad od przypaleń. Już po kilku minutach można zmyć produkt przecierając go gąbką, a następnie spłukać i wytrzeć do sucha. Blacha stała się jak nowa, odzyskała swój blask, a po przypaleniach nie ma ani śladu. Bez żadnego dokładnego szorowania. Na drugim filmie płyn zastosowałam na kratkę do piekarnika, która była już w bardzo złym stanie. Tak jak w przypadku blachy widać jak wszystko spływa razem z pianą. Również po kilku minutach tylko po delikatnym przetarciu przypalenia znikają, a pozostałości które możecie zauważyć to po prostu rdza, która przez lata zdążyła się zebrać na kratce. Jestem bardzo mile zaskoczona działaniem tego o to właśnie płynu. Można go używać do garnków, patelni, grilli, piekarników czy innych urządzeń, które są używane w kuchni. Koszt tego płynu wynosi 32,99 zł i więcej informacji o nim znajdziecie tutaj: KLIK. Można go zakupić również w zestawie lub wielkopakach.


Przy zakupie od 50 zł z kodem rabatowym otrzymacie
 darmową przesyłkę: SYLWIA002


Zapraszam do zapoznania się z całą ofertą: D-LUX !



*wpis powstał dzięki współpracy reklamowej

14 komentarzy:

  1. Ten środek naprawdę jest fantastyczny. Świetnie się u nas sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie płyny są niezastąpione w każdym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam produkty tej firmy i sprawdzają się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki płyn w każdym domu jest niezbędny.
    Dzięki za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio testowałam także płyn do czyszczenia piekarnika i nie bardzo jestem zadowolona z efektu,to może produkt polecany przez Ciebie się sprawdzi. Dzięki za test!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisałam i muszę wypróbować, bo od dłuższego czasu nie mogę doczyścić piekarnika w mieszkaniu, które wynajmuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to zdecydowanie płyn dla mnie. Moja kratka w piekarniku wygląda strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale daje świetne efekty. Muszę go poznać.

    OdpowiedzUsuń