Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 18 listopada 2020

Ciepłe lody od MAKO - recenzja


MURZYNKI (CIEPŁE LODY)






Informacje od producenta:
Murzynki (ciepłe lody) 40 szt., 20 szt., 10 szt. – Chrupiący wafelek w kształcie kubka wypełniony puszystym piankowym nadzieniem o smaku śmietankowym, zanurzony w polewie czekoladowej.

Moja opinia:
Do testów otrzymałam 10 sztuk "Murzynków". Sama grafika pudełka przykuwa oko. Chyba każdy z nas jadł takie lody chociaż raz w życiu. Mi ich smak przypomina lata dzieciństwa, gdzie zawsze takie smakołyki gościły kiedy zaczynała się zimniejsza pora. Wafel w kształcie kubeczka świetnie się sprawdza. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie pobrudzimy się i fajnie trzyma się go w dłoni. Nadzienie jest bardzo delikatne i puszyste. Polewa czekoladowa również bardzo dobra, a w połączeniu z nadzieniem daje idealny smak. Wafelek jest chrupiący ani za dużo, ani za mało czyli jest w sam raz. Jest wypełniony nadzieniem po same brzegi. Murzynki smakują bardzo dobrze i są słodkie. Świetna opcja na deser i fajne rozwiązanie gdy opuściło nas lato i zimne lody odeszły w zapomnienie. Możemy je znaleźć tutaj: KLIK !



CAŁUSKI (CIEPŁE LODY)






Informacje od producenta:
Całuski (ciepłe lody) 9 szt., 10 szt. – Pianka o smaku śmietankowym oblana polewą czekoladową.

Moja opinia:
"Całusków" do testów otrzymałam również 10 sztuk. Niestety podczas transportu polewa czekoladowa się pokruszyła, ale na szczęście nie ma to wpływu na smak. Grafika pudełeczka również zachęca. Co do smaku jest on bardzo podobny do lodów wyżej, ale tu polewa ma trochę inny smak a całość jest dużo słodsza. Na spodzie jest wafelek, który wypełnia delikatna i puszysta pianka śmietankowa. Całość po prostu rozpływa się w ustach. Taka ilość "Całusków" spokojnie starczy, ponieważ jeden czy dwa takie wystarczająco nam osładzają. Więc jedno takie pudełeczko wystarczy na deser dla całej rodziny. Możemy je znaleźć tutaj: KLIK !
  

Zapraszam na stronę producenta do zapoznania się z całą ofertą: MAKO !




32 komentarze:

  1. Oo bardzo dawno nie jadłam :) W dzieciństwie uwielbiałam się takimi zajadać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe lody to mój smak dzieciństwa! Najbardziej lubię te na rożku - murzynki ♥
    Narobiłaś mi teraz smaka.
    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zbytnio nie przepadam za ciepłymi lodami :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny zapomniałam nawet o ich istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej smak dzieciństwa!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ciepłe lody to smak mojego dzieciństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Smaki dzieciństwa mi się przypominają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie przepadałam za ciepłymi lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny powrót do dzieciństwa. Jeśli gdzieś spotkam, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym takie lody, szczególnie całuski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lody do powrót do dzieciństwa. Uwielbiam je i pamietam jak mama albo babcia mi je kupowały <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda uroczo i uroczo i wygląda pysznie.
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  13. o mniam! Były pyszne takie świeżutkie.... mega miło wspominam. Pamiętam jeszcze z tej marki miałam bezy do tortów też godne uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te drugie uwielbiam, kupuję często w lidlu w środku są trzy rodzaje czekolady :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam chyba ze sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te lody to smak dzieciństwa :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam mała to jadłam teraz jakoś mi nie smakują

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te "lody"! Smak dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń