Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 24 listopada 2020

Krążki bezowe do tortów od Mako - recenzja







Tak wygląda torcik wykonany przeze mnie:



Informacje od producenta:
Przedstawiamy słodkie spody bezowe, dzięki którym samodzielnie przygotujesz torty bezowe – i to bez pieczenia. Takie torciki są lekkie, słodkie i łatwe w przygotowaniu. To idealny deser na każdą okazję. Wymaga tylko przyrządzenia kremu do przełożenia krążków. Pomysłów na kremowe smaki jest naprawdę wiele. Gorąco zachęcamy do eksperymentowania, bo – a podpowiada nam to długie doświadczenie producenta – pokochają Państwo zarówno smak, jak i chrupiącą kruchość naszych wyrobów! Jako producent słodyczy oferujemy krążki tortowe w dwóch gramaturach – 300 g i 600 g. 

Moja opinia:
W opakowaniu znalazłam trzy krążki bezowe, które były dodatkowo zabezpieczone. Samo pudełko wygląda zachęcająco i można znaleźć na nim dwa przepisy na krem do tortu. Jeden to krem kawowy, a drugi śmietana z owocami. Ja tym razem postawiłam na krem kawowy. Potrzeba do niego tylko kilka składników i przygotowuje się go łatwo i szybko. Jeśli lubicie szybkie desery ten do takich należy. Nie trzeba nic piec dzięki takim gotowym krążkom. Są one bardzo delikatne i trzeba uważać aby ich nie połamać. Bezy nie są zbyt łatwe do pieczenie, dlatego takie krążki bardzo ułatwią nam przygotowanie deseru. Bardzo łatwo się go składa, a cały deser prezentuję się bardzo ładnie. Łatwo się je kroi. Dla wielbicieli słodyczy wersja z kremem kawowym idealnie się sprawdzi, ponieważ połączenie krążków razem z kremem daje nam bardzo słodki smak. Wystarczy kawałeczek takiego tortu aby zaspokoić nasze kubki smakowe. Krążki są kruche i chrupiące. Dla osób, które wolą mniej słodkie rzeczy, takie krążki będą idealne z dodatkami mniej słodkimi np. z jakimiś owocami. Jest wiele przepisów i pomysłów z czym podać bezę. Taki deser nie jest jeszcze często spotykany i możemy mile zaskoczyć naszych gości takim deserem. Świetnie się sprawdzi nawet na większe przyjęcia. Można połączyć tyle krążków ile chcemy i stworzyć nawet większy torcik. Krążki dostępne są tutaj: KLIK.

Zapraszam na stronę producenta: MAKO !




24 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam takich krążków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt . Dla mnie jednak to byłoby za słodkie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za bezami, ale bardzo fajny torcik z nich zrobiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Ja piec nie potrafię, więc dla mnie to jest bardzo pomocne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Uwielbiam bezę!

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl -klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie i na pewno super smakuje .Pamiętam że kiedyś moja mama takie krążki kupowała. Nawet nie wiedziałam że nadal są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiedzieć, że takie gotowe cudeńka istnieją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezy są dla mnie zdecydowanie za słodkie. Ale ciekawe desery można z nich przyrządzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam torciki bezowe mojej mamy, też wykorzystuje do nich gotowe krążki bezowe. Musze jej powiedzieć o tych :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja, przyznam się szczerze że nigdy nie używałam takich krążków ale to na pewno fajne rozwiązanie w kuchni :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam te krążki, chyba kupię je do tortu bezowego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie wygląda ten tort 😍
    Nie wiedziałam że taki krążki są
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Great gadget!! :))
    Hi, want follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie kupić taki spód :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. I've never cooked anything like it, thanks for telling me!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nigdy nie jadłam bezy :D

    OdpowiedzUsuń