Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 9 maja 2023

Zapachy zamknięte w różnych formach od AVON


1. W pierwszej kolejności przedstawię Wam perfumy pełnowymiarowe. Oprócz damskich zapachów Avon w swojej ofercie posiada również zapachy męskie, a także dziecięce. Dostępne są one w różnej pojemności od perfumetek, po flakoniki o większych pojemnościach. Perfumy zamknięte są w przeróżnych flakonikach co dodatkowo cieszy oko. Posiadają wiele nut zapachowych, tak aby każdy znalazł zapach dla siebie. Bliżej zapachom damskim możecie przyjrzeć się tutaj: PERFUMY DAMSKIE AVON, oraz zapachy męskie: PERFUMY MĘSKIE AVON.




2. Drugim rodzajem jest perfumowany spray do ciała. Dostępne są w 150 ml buteleczkach, które kojarzą się trochę z dezodorantem, ale taki spray to dobry zamiennik zamiast perfum. Zapach jest bardzo trwały i przyjemny. Ich cena wynosi około 60 zł. Nut zapachowych jest dużo mniej niż w przypadku perfum, ale również można coś dla siebie wybrać, a znajdziecie je tutaj: PERFUMOWANY SPRAY DO CIAŁA AVON.




3.Kolejnym rodzajem są perfumy w sztyfcie, z którymi styczność mam pierwszy raz. Taki mały sztyft jest bardzo praktyczny. Nie zajmuje dużo miejsca i możemy go zawsze mieć przy sobie i użyć kiedy tylko chcemy. Ma on pojemność 5g. Produkt z wyglądu przypominający szminkę czy pomadkę do ust. Nawet tak samo się go wysuwa. Takie perfumy są bardzo wydajne i trwałe. Mimo, że konsystencja zupełnie odbiega od tradycyjnych perfum taki sztyft świetnie się używa, a zapach długo się utrzymuję. 




4. Mgiełka do ciała to produkt,  który mam zawsze w torebce. Avon w swojej ofercie posiada mgiełki, które idealnie się do niej mieszczą, nawet do tych mniejszych torebek. Posiadają nie przesadzoną grafikę, ale kolorową, miła dla oka. W ofercie można znaleźć tradycyjne mgiełki, ale również mgiełki do twarzy, do pościeli, do pomieszczenie, a także mgiełkę dla młodej damy. Posiadają różnorodne nuty zapachowe. Zapraszam do zapoznania się ze wszystkimi mgiełkami: PACHNĄCE MGIEŁKI AVON.




5. Dezodoranty każdy ma na pewno w swoim posiadaniu. W ofercie Avon jest spory wybór dezodorantów w kulce. Oprócz damskich można zakupić również kulki dla mężczyzn. Jeśli ktoś woli inna formę można znaleźć również w ofercie dezodoranty w sprayu. Kulki mają pojemność 50 ml. Są one bardzo wydajne, pozostawiają miłą woń i bardzo długo chronią, a wszystkie z nich znajdziecie tutaj: DEZODORANTY AVON.




6. Oczywiście jeśli nie jesteście pewni jaki zapach będzie dla Was odpowiedni to możecie zakupić próbki, aby sobie przetestować za nim wybierzecie pełnowymiarowy zapach. Są one w cenie 2,5 zł. Można je zakupić tutaj: PRÓBKI AVON.


Oprócz tych form zapachowych w ofercie można znaleźć również: saszetki zapachowe do szafy, świeczki zapachowe, dyfuzory, olejki czy woski. Czyli oprócz produktów dla ciała również produkty dla domu i mieszkania. 


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: FMPRODUKTY AVON !




24 komentarze:

  1. Te perfumy w sztyfcie bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. że są perfumy i dezodoranty to wiedziałam,ale że są saszetki do szafy to pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam perfumy tej marki! trwałe i w świetnej cenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kulek pod pache z Avonu chętnie uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Miałam te pierwsze perfumy (nawet jeszcze nie wykorzystałam ich do końca) bardzo lubię zapachy od avon ale nie widziałam, że mają saszetki do szafy i inne dodatki :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu zamawiałam perfumy AVON

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię mgiełki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich mgiełki do ciała. Fajne, trwałe zapachy. Nigdy nie wiem, na który się zdecydować, więc zawsze czekam na promocję i kupuję kilka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh very good products
    It has been a while since the last time I used avon but is a good brand

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka swoich ulubionych zapachów od Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno temu miałam jakieś perfumy z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Her story miałam. Całkiem przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam Her Story z Avonu i bardzo mi się ten zapach podobał 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre perfumy z Avonu bardzo lubię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz rzadko zamawiam coś z Avonu, ale pamiętam, że zapachy bardzo mi się zawsze podobały

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też rzadko bardzo rzadko zamawiam coś z avonu ale perfumy są fajne. Zapachy delikatne i długo utrzymujące się... Dlatego nic nie mam do tej marki... Każdy znajdzie coś dla. Siebie... Mgielki za to są rewelacyjne i dezodoranty również. Znaczy kulki. Miłego testowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Her Story mam i nawet lubię, choć nie do końca są to moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Her story mam i nawet lubię, choć nie są to do końca moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To Avon i FM to ten sam producent?

    OdpowiedzUsuń
  20. moja mama miała herstory i jej się podobał bardzo zapach :)

    OdpowiedzUsuń