Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 8 października 2020

Tatuaże od Tattooland - recenzja


W środku paczki znalazłam instrukcję aplikacji:


TATUAŻ PALMA ŁAPACZ SNÓW MIX
Wymiary tatuażu: 60MMx105MM

TATUAŻ PISTOLETY
Wymiary tatuażu: 60MMx105MM
Cena:5,99 zł KLIK

TATUAŻ KOTKI
Wymiary tatuażu: 60MMx105MM
Cena:5,99 zł KLIK

TATUAŻ TYGRYS, LEW KWIATY
Wymiary: 148MMx210MM
Cana:10,99 zł KLIK

TATUAŻ ZNAKI NIESKOŃCZONOŚCI INFINITY
Wymiary tatuażu: 60MMx105MM
Cena: 5,99 zł KLIK


TATUAŻ ŁAPACZ SNÓW
Wymiary: 148MMx210MM
Cena: 10,99 zł KLIK


A tak prezentują się tatuaże na ciele:







Moja opinia:
Czy zastanawialiście się kiedyś jak wyglądały by tatuaże na Waszym ciele? Dzięki tymczasowym i zmywalnym tatuażom od Tattooland można się o tym przekonać. Wystarczy poświęcić dosłownie minutkę, aby taki tatuaż znalazł się na naszym ciele. Wystarczy odkleić folię, przyłożyć tatuaż w wybranym przez nas miejscu i nawilżyć wodę. Po 30 sekundach taki tatuaż jest już gotowy. Takie tatuaż to również świetna opcja do zabawy dla dzieci lub kiedy chcemy mieć tatuaż na imprezę czy wakacje. Mimo, że takie tatuaże są zmywalne są dość trwałe nawet po kontakcie z wodą i trzeba włożyć trochę wysiłku aby go zmyć. Prezentują się świetnie, bardzo naturalnie i trzeba się dobrze przyjrzeć aby zobaczyć czy taki tatuaż jest prawdziwy czy nie. Producent oferują bardzo duży wybór tatuaży. Na stronie można znaleźć tatuaże dla dorosłych jak i dzieci. Są wzory duże, małe, delikatne lub bardzo odważne.

Zapraszam na stronę producenta do zapoznania się z cała oferta: Tattooland !
Oraz Instagrama: KLIK !



 

38 komentarzy:

  1. Kiedyś szalałam za takimi tatuażami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten tygrys :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzieciństwie robiło się takie tatuaże, główne znalezione w gumach balonowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. These look cool, I like the cats :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu wyglądają naprawdę zacnie:) jak prawdziwe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się znak nieskończoności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tatuaże ale te prawdziwe 😉 ale takie na pewno przydadzą się komuś, kto chce przez chwilę mieć tatuaż a boi się zrobić 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam sporo że sklepu Lookah. Jeszcze pewnie gdzieś się jakieś znajdą. Sama uwielbiałam hennę

    OdpowiedzUsuń
  9. uaaa dobre :D chociaż u mnie królują prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam gdzieś już o nich ,ale nie miałam
    Może się skusze,bo zastanawiam się nad zrobieniem tatuażu ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I also want to make permanent tattoo , but not sure how it will look on me.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tatuaży, chociaż te delikatne z nadgarstka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ptaszki uroczo się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna opcja. Ja marzę o prawdziwym tatuażu, ale lubię też sprawdzać jakbym wyglądała w tatuażach właśnie w taki sposób :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam, że takie cuda istnieją! Chyba jestem już stara, bo takie zmywalne tatuaże pamiętam jeszcze z czasów wczesnej podstawówki :)) Marzy mi się tatuaż, cała ręka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać, że bardzo ładne wzory.Szczególnie podoba mi się ten łapacz snów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mam ochotę teraz zrobić sobie jakiś sztuczny tatuaż, haha!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Te tatuaże są super! Z chęcią sama bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the cats and the lion :)
    xoxo
    Have a nice weekend

    https://sosweetgirlythings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szukam jakieś informacji czy ta stronka jest legitna

    OdpowiedzUsuń