Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 3 października 2020

Krem do rąk "Girl Power" od Isana - recenzja


Informacje od producenta:
Działanie pielęgnacyjne 100% girl power z tubki. Krem do rąk o owocowo-świeżym zapachu zaczaruje twoje dłonie i spowoduje, że będą one gładkie w dotyku. Zadba o twoje dobre samopoczucie i sprawi, że będziesz pełna energii przez cały dzień.

Moja opinia:
Krem ma pojemność 75 ml. Grafika na tubce przyciąga wzrok. Niestety zapach nie zbyt przypadł mi do gustu i mnie drażni. Jest bardzo intensywny i czuć go mocniej niż perfumy. Przypomina bardziej wanilię niż owoce. Jest wydajny, ponieważ nie trzeba go zbyt dużo aby nawilżyć dłonie. Jego konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka. Za nim się wchłonie trzeba jednak chwilę odczekać, ponieważ dłonie są lepkie.  Krem ma na celu nawilżyć dłonie i pod tym względem sprawdza się bardzo dobrze, a nawilżenie utrzymuje się bardzo długo. Nie jest duży i możemy go zabrać ze sobą do torebki.  Zakupiłam go w Rossmannie KLIK , a jego cena wynosi 4,79 zł. Niestety przez ten zapach nie skuszę się na niego ponownie mimo innych zalet. 

Znacie ten krem? Macie jakieś  swoje ulubione ? 


25 komentarzy:

  1. nie wiedzialam ze taka wersja jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kremu ale markę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu. Osobiście w kwestii kremów do rak nie jestem jakaś wybredna i używam tego, co aktualnie mam pod ręką.. Może to dobrze, moze nie. Obecnie mam kokosowy kremik z Nivea- zapach- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę Isana bardzo lubię i nie wiedziałam, że oferuję również kremy do rąk.
    Z ciekawości chyba skuszę się przetestować :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. looking very nice! Thanks for sharing! Awesome pics! 👌👌👌 Have a wonderful day my friend! ☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks good but shame about the smell!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach mnie skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  9. I don't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używałam już tylu kremów do rąk, że nawet nie wiem, czy miałam go już czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the post! I too don't like creams with overpowering fragrance.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Isanę :)
    Ten krem kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go, mam kilka wypróbowanych i używam tylko w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks great! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda fajnie, tak dziewczęco :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem pewna czy to nie kolejna odsłona tego samego kremu Isany - w sensie o tym samym zapachu ;) Kiedyś miałam podobny i miał strasznie słodki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post dear,love it!
    xoxo
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli sięgałam po Isanę to tylko tą z mocznikiem, ale już ogólnie dawno nie kupowałam. Teraz smaruję po prostu dobrym składowo balsamem z Lidla i jest cacy :D

    OdpowiedzUsuń