Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 17 października 2020

Zmywacz do paznokci od Isana - recenzja






Informacje od producenta:
Zmywacz do paznokci ISANA usuwa lakier szybko i skutecznie, chroniąc przy tym płytkę paznokcia. Pielęgnacyjny olejek i substancje natłuszczające przeciwdziałają przesuszaniu się paznokci. Nadaje się także do tipsów*.

Moja opinia:
Zmywacz ma pojemność 50 ml. Nie zawiera on acetonu. Ma bardzo fajną grafikę. Okazał się on niestety bublem.  Ma bardzo mocno chemiczny zapach , który czuć wszędzie. Jest drażniący. Otwór buteleczki jak widać na zdjęciu jest bardzo duży przez co leci zbyt dużo ilość zmywacza niż jest nam potrzebna. Jego wydajność jest słaba. Po jednym użyciu, aby zmyć lakier z wszystkich paznokci zużyłam prawie połowę buteleczki. Trzeba poświęcić sporo wysiłku, aby zmyć paznokcie. Do tego strasznie wysusza płytkę paznokci. Skusiła mnie jego niska cena, która wynosi 2, 49 zł, ale tym razem cena jest adekwatna do jakości. Zakupiłam go w Rossmanie i jest on dostępny tylko tam. Zwykle zmywacze w niskiej cenie sprawdzają się u mnie bardzo dobrze , ale niestety w tym przypadku jest inaczej. Nie zakupię go ponownie, wiec też nie polecam. Ma same wadę i tylko dwa małe plusy. Zostawię go i może lepiej sprawdzi się przy zmywaniu mazaków z jakiś powierzchni.

Znacie go ? Macie jakieś sprawdzone zmywacze?


25 komentarzy:

  1. Miałam chyba ten zmywacz ale już nie pamiętam jak się sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i nie polecam .Ale tak jak pisałaś bo zmazywania piasków jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam ten zmywacz haha, popularny!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego zmywacza do paznokci nie miałam, ale raczej się na niego nie skuszę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego zmywacza. Używam zapachowe z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam, ale dla mnie zmywacz to zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dawno nie malowałam paznokci, że nawet nie pamiętam, jaki zmywacz się u mnie sprawdzał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że dajesz szczere recenzje ! :) Nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam zmywacza :) Hybryda skradła moje serce (choć czasami robię przerwy na Serum do paznokci) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ten zmywacz nie jest zbyt dobry. Też go miałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego nie byłam zadowolona. Za to uwielbiałam wariant zielony z acetonem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i u mnie się dobrze sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I didn't know this brand, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze że od lat nie używam zmyawaczy tego typu . Znalazłam już gotowe chusteczki do usuwania lakieru 100% naturalne bez acetonu i innych chemicznych szkodliwych substancji .

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam zmywacz do paznokci, który kupuję w w lokalnym sklepie :)
    Ostatnio zakupiłam fludi, który będe używać gdy wrócę do pracy

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że zmywacze Isana są dobre. Generalnie to mam problem ze znalezieniem dobrego zmywacza. Większość niszczy mi paznokcie, dlatego ich nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. I don't know this one. I usually use an acetone remover, I am lucky they don't cause my nails distress. I find acetone-free ones aren't as good at removing polishes!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też najczęściej sięgam po zmywacze Issana

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi,
    Thanks for visiting my blog. :-) By the way, I haven't known this product. Thanks for the information.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń