Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 1 maja 2023

Higiena zębów z PIERRE FABRE ORAL CARE - recenzja

 

1. ELGYDIUM Anti-Plaque - szczoteczka do zębów





Informacje od producenta:
Walka z bakteryjną płytką nazębną została rozpoczęta! ELGYDIUM Anti-Plaque szczoteczka do zębów posiada precyzyjnie zaokrąglone, skrzyżowane włókna, które ułatwiają dostęp do trudno dostępnych miejsc, pomagając usunąć więcej płytki nazębnej niż zwykła szczoteczka. Ergonomiczna rączka zapewnia większy komfort i dobry chwyt, aby skutecznie zwalczać jednego z najgorszych wrogów dziąseł i zębów. Włosie szczoteczki do zębów ELGYDIUM Anti-Plaque wykonane jest z włókna Tynex® oszlifowanego w kształcie diamentów, co zapewnia doskonałe szczotkowanie, delikatne dla zębów i dziąseł. Dzięki długiej główce szczoteczka nadaje się również do wąskich ust. Precyzyjnie zaokrąglone włosie ułożone w kształcie litery X sprawia, że szczoteczka do zębów ELGYDIUM Anti-Plaque usuwa więcej płytki nazębnej niż standardowa szczoteczka manualna.

Moja opinia:
Tak jak widać na zdjęciach szczoteczka jest w biało-niebiskim kolorze co bardzo ładnie wygląda wizualnie. Rączka szczoteczki jest wygodna, świetnie leży w dłoni. Całość została solidnie wykonana. Dodatkowo na szczoteczce znalazłam osłonkę, dzięki której mamy pewność, że nie gromadzą się na niej żadne bakterie wtedy kiedy nie jest używana. Pozwala to na zachowanie czystości szczoteczki. Nie spotkałam się nigdy aby taka osłonka była dołączona do szczoteczek manualnych. Jeśli chodzi o użytkowanie jest to przyjemny proces. Szczoteczka nie podrażnia, jest delikatna nawet dla wrażliwych dziąseł. Bardzo dokładnie czyści zęby. Włosie jest gęste i nie wypada jak to nie raz bywa. Można ją kupić w sklepach online oraz w aptekach. Jej cena wynosi około 13 zł. Więcej informacji o niej znajdziecie tutaj: KLIK.


2. ELGEDIUM Clinic pęczniejąca nić dentystyczna





Informacje od producenta:
Elastyczna nić dentystyczna o łagodnym smaku mięty, która pomaga delikatnie usuwać płytkę nazębną i resztki pokarmu. Cienka, zwarta nić z łatwością wsuwa się między zęby, a pod wpływem śliny 384 delikatnie skręcone włókna, z których się składa, zaczynają zwiększać swoją objętość. To właśnie efekt pęcznienia sprawia, że podczas stosowania biała pęczniejąca nić dentystyczna ELGYDIUM Clinic rozwija się, aby lepiej wychwytywać zanieczyszczenia. Wystarczy odciąć około 40 cm nici za pomocą narzędzia wbudowanego w opakowanie, owinąć końce wokół palców wskazujących i wprowadzić rozciągniętą nić między zęby. Nić zapewnia optymalną higienę przestrzeni międzyzębowych.

Moja opinia:
Nić dentystyczna została zamknięta w poręczne, małe pudełeczko, które łatwo zabierzemy wszędzie ze sobą i zmieści się nawet do kieszonki spodni, dzięki czemu można jej użyć wszędzie gdzie tylko jest nam potrzebna szczególnie kiedy jesteśmy po za domem. W pudełeczku jest spora ilość tej nici, dzięki czemu starcza ona na długo. Ma przyjemny miętowy zapach dzięki któremu pozostawia świeżość i przywraca komfort w jamie ustnej. Świetnie radzi sobie z usuwaniem resztek pokarmów. Bez problemu wchodzi w każda przestrzeń miedzyzębową. Nie podrażnia w żaden sposób i nie rozwarstwia się. Nie wysuwa się z palców, ani nie urywa. Cały proces czyszczenia jest prosty i szybki. Jest łagodna dla zębów oraz dziąseł. Tak jak w przypadku szczoteczki do zębów nić można kupić w aptekach i na kilku stronach internetowych w cenie około 12 zł. Więcej informacji o niej znajdziecie tutaj: KLIK.


Zapraszam również na stronę producenta do zapoznania się z całą oferta: Pierre Fabre Oral Care !




24 komentarze:

  1. Elgydium to dobra marka, której sama używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nici dentystycznych nie umiem używać i już dałam spokój bo tylko się kaleczylwm. Jednak ta szczoteczka mnie zaciekawiła. Muszę swoją wymienić i właśnie szukałam jakiejś fajnej z delikatnym włosiem. Tak więc, dzięki za polecanke:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Od nich miałam jedynie pasty i byłam z nich mega, mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Nić dentystyczna to coś co bym przetestowała bo akurat mi sie skończyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam te produkty i też je polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie dziś myślałam o zakupie nici dentystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś płyn do płukania ust tej marki :) Pomyślę o tych niciach podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze szczoteczki z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas wymienić szczoteczkę. Dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ta markę i bardzo cenię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za polecenie, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki. Szczoteczki lubię głównie z Aquafresh, aczkolwiek ostatnio nie widze ich w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. okazuje się,że nie trzeba wydać kroci,aby mieć porządną szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  14. O marce słyszę po raz pierwszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię tę markę! Została mi polecona przez mojego dentystę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się szczoteczka. Ostatnio kupiłam szczoteczkę z pastą Lacalut aktiv, ale jest dla mnie trochę za miękka, za delikatna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zwracam dużej uwagi na szczoteczkę. Ma po prostu myć ;D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  18. Po opinii stwierdzam że warto wypróbować. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej marki wcześniej, ale wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiła mnie ta nić dentystyczna.

    OdpowiedzUsuń