Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 5 listopada 2022

Haul drogeryjny




-Płatki kosmetyczne Isana 70 sztuk - 1,99 zł
-Płatki kosmetyczne Isana 140 sztuk - 3,99 zł
-Pilnik do manicure For Your Beauty - 5,29 zł
-Mydło w płynie Isana - 3,49 zł
-Patyczki higieniczne 160 sztuk Cleanic - 3,79 zł


-Zmywacz do paznokci Isana - 3,69 zł
-Lakier do paznokci Miss Sporty nr 510 - 4,99 zł
-Lakier do paznokci o wiśniowym zapachu Ados nr 09 - 11,99 zł
-Lakier do paznokci Miss Sporty nr 205 - 4,99 zł
-Lakier do paznokci Rival Loves Me nr 35 - 4,49 zł


-Profesjonalny płyn do demakijażu 3w1 Eveline Cosmetics - 21,99 zł
-Nawilżający krem przeciw wypryskom Isana - 5,59 zł
-Pianka do mycia twarzy Onlybio - 13,99 zł


-Antyperspirant w sprayu Dove - 14,99 zł
-Kremowy żel pod prysznic Isana - 3,99 zł
-Szampon do włosów łamliwych Syoss - 18,99 zł
-Tusz do rzęs Maybelline - 19,99 zł
-Naturalny dezodorant mineralny Arganove - 9,49 zł
-Mgiełka do ciała SO...? - 9,49 zł


-Maszynka do golenia Gillette Venus - 5,99zł
-Emulsja do higieny intymnej AA - 12,79 zł
-Tampony higieniczne OB - 18,99 zł
-Maszynki do golenia Gillette Venus 3 - 15,99 zł



A u Was pojawiło się coś z moich zakupów? 


26 komentarzy:

  1. Wow spore zakupy 😊 Ja Ostatnio kupiłam Jantar szampon chelatujący i hennę Sattva głęboki brąz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Isany. Używam także tego zmywacza do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ przydatne produkty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam jedynie tusz do rzęs z Maybelline oraz maszynki do golenia z Gillette Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zmywacz do paznokci Isana ;)
    Całkiem pokaźne zakupy :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie zele pod prysznic Isany, ładnie pachną robią to, co mają robić i nie wysuszają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam piankę z OnlyBio i jest super 😀 Miłych testów 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie szampony z Isana na TAK. Zwłaszcza, że kosztują 6 zł :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki Syos mi skalp podrażniają

    OdpowiedzUsuń
  10. Płatki kosmetyczne Isana to Moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż boję się iść do rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeli Isana używałam kiedyś nałogowo, bo są tanie i mają naprawdę ładne zapachy. Kiedyś używałam też lakierów Miss Sporty zanim przeszłam na hybrydy. Najbardziej lubiłam te brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakiery Miss Sporty. Mają świetny, szeroki pędzelek do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh very good haul, nice products

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości, pomyślnych testów! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Luksus za grosze8 listopada 2022 23:10

    Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio zrobiłam duuże zakupy w Rossku z racji tej promocji czujesz klimat haha:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tej pianki OnlyBio 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe zakupy - kilka rzeczy chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zakupy, mam maszynki do golenia z Venus i jestem z nich zadowolona 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Good Post! Thank you so much for sharing this pretty post, it was so good to read and useful to improve my knowledge as updated one, keep blogging.Billing Executive

    OdpowiedzUsuń
  22. Z nowości to co miesiąc pojawia się u mnie sporo kosmetyków. :D

    OdpowiedzUsuń