Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 12 listopada 2022

Szampon przeciw wypadaniu włosów z olejem arganowym i olejem z czarnuszki od ARGANOVE - recenzja







Informacje od producenta:
Szampon do codziennej pielęgnacji włosów osłabionych ze skłonnością do wypadania i przetłuszczania. Lekka formuła wzbogacona o odżywczy olej arganowy nawilża, wzmacnia, wspomaga regenerację i uelastycznia włosy. Dzięki olejowi z nasion czarnuszki siewnej intensywnie odżywia, reguluje wydzielanie sebum oraz zapobiega łuszczeniu się skóry głowy. Szampon skutecznie oczyszcza i tonizuje. Regularnie stosowany wyraźnie pogrubia kosmyki, przywraca im elastyczność i przywraca intensywny, głęboki kolor. Hamuje wypadanie włosów, pobudza porost nowych oraz wzmacnia cebulki. Dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym chroni strukturę włosów przed czynnikami zewnętrznymi oraz przed szkodliwym działaniem promieni UV. Włosy stają się wyraźnie wygładzone, mocniejsze oraz odzyskują witalność i blask.

Moja opinia:
Szampon ma pojemność 300 ml. Jego konsystencja jest trochę rzadsza od konsystencji szamponów, które do tej pory używałam. Zapach dość charakterystyczny i na początku trochę mi przeszkadzał, ale po kilku użyciach się do niego przyzwyczaiłam. Kolor był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ tak jak widać na załączonym zdjęciu szampon jest czarny. Całkiem dobrze się pieni i nie potrzeba dużej ilości szamponu, aby umyć całe włosy. Mimo to przez swoją konsystencję jest trochę mniej wydajny niż inne szampony. Posiada bardzo fajne zamknięcie, które należy tylko raz kliknąć aby je otworzyć i ponownie raz kliknąć aby zamknąć. Otwór nie jest zbyt duży dzięki czemu nie wydobywa się zbyt duża ilość produktu. Włosy po tym szamponie są zdecydowanie mocniejsze. Stały się bardzo gładkie, zdecydowanie nawilżone i wypada ich na prawdę dużo mniej. Nigdy nie miałam zbytniego problemu z przetłuszczaniem się włosów, dlatego też ciężko mi się wypowiedzieć jak ten szampon na to się sprawdza. Zauważyłam, że włosy stały się błyszczące i w dużo lepszej kondycji niż były. Szampon stosuję razem z olejem na przyśpieszenie wzrostu włosów i te produkty razem dają świetny efekt, ponieważ widzę różnicę w długości. Nie spodziewałam się, że ten szampon da aż tyle efektów, które są zauważalne już na początku stosowania tego produktu. Cena takiego szamponu wynosi 25,29 zł i możecie znaleźć go tutaj: KLIK. Oprócz niego na stronie producenta jest dostępny również szampon nawilżający oraz proteinowy KLIK.


Zapraszam również na stronę producenta do zapoznania się z pozostała ofertą: ARGANOVE !




17 komentarzy:

  1. Czarnuszka ma wiele zalet. Chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę mojej siostrze. Powinna się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki do włosów z olejem arganowym. Tej marki jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że się sprawdził i nie były to puste obiecanki producenta. Choć wiadomo u każdego zadziała inaczej. Jednak za taką cenę myślę, że fajnie wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi i wygląda bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy. Gadjup

    OdpowiedzUsuń
  7. I am very enjoyed for this blog. Its an informative topic. It help me very much to solve some problems. Its opportunity are so fantastic and working style so speedy. Gadjup

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej nie znałam tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki z czarnuszką :) Chętnie wypróbuje ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy okropnie wypadają ciekawe czy ten szampon by mi pomógl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Ten szampon to zdecydowanie produkt dla mnie :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam z tym problemu

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię kosmetyki na bazie olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's great you can see a difference from using this shampoo! I have bever seen a black coloured shampoo before!

    Hope you are having a wonderful day :)

    www.awayfromtheblue.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  15. I accidentally clicked on the link to your site, I liked it very much. Enjoyed reading the article above, Very interesting, and thanks for sharing!Gadjup

    OdpowiedzUsuń