Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 19 listopada 2022

Silnie skoncentrowane serum wybielające pod oczy od BEAUTY FACE - recenzja







Informacje od producenta:
Silnie skoncentrowane serum wybielające oparte o kompozycję składników 10 x szybciej i silniej usuwające przebarwienia niż kompleks VIT C. Serum rozjaśnia cerę, zmniejsza zmęczenie i szary odcień skóry, odżywia ją i witalizuje. Skóra staje się jasna i promienna.

Moja opinia:
Serum zamknięte jest w przezroczystej buteleczce dzięki czemu widać jaka ilość produktu jeszcze została. Butelka wykonane z bardzo mocnego szkło, więc nie ma obaw, że może się zbić. Posiada pipetkę dzięki, której wydobycie serum jest bardzo łatwo  i aplikacja pod oczy jest prosta. Konsystencja jest lekko olejowata, dosyć wodnista, więc trzeba szybko wsmarować serum pod oczy. Szybko się wchłania. Produkt jest wydajny. Wystarczył mi na około 2 do 3 miesięcy. Zapach jest delikatny i przyjemny. Najbardziej liczyłam na to, że dzięki serum uda mi się pozbyć moich cieni pod oczami, z którymi zmagam się od kiedy sięgam pamięcią, ale niestety efekt jest bardzo delikatny. W jakiś tam sposób działa, ale nie ma jakiegoś efektu wow. Efekt najbardziej widać chwilę po użyciu. Ale nie skreślam tego produktu i może skuszę się na kolejną buteleczkę, aby dłużej walczyć z tymi cieniami. Zauważyłam, że skóra pod oczami jest nawilżona bardziej wygładzona i odżywiona. Okolice oczu wyglądają na mniej zmęczone. Serum nie uczula, ani nie podrażnia skóry. Zmniejsza również opuchliznę pod oczami, skóra stała się jędrna. Koszt takiego serum wynosi 24, 90 zł i znajdziecie je tutaj: KLIK. Oprócz niego z tej kategorii znajdziecie wiele innych serum, więc każdy wybierze coś dla siebie: KLIK


Zapraszam na stronę producenta do zapoznania się z pozostała ofertą: BEAUTY FACE !




12 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie wejść na tę stronę i coś zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu sera 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów z skórą przed oczami, więc produkt u mnie zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji używać tego serum, ale mnie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jak kosmetyk szybko sie wchłania

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm czyli generalnie poprawia stan skóry ale jednak nie rozjaśnia :x
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk. Sama też często walczę z cieniami i opuchlizną pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że fajne działanie ma to serum, więc chetnie sama się z nim zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe serum, nie znam go :)

    OdpowiedzUsuń