Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 26 listopada 2022

Kuracja przyśpieszająca porost do olejowania skóry głowy od ARGANOVE - recenzja






Informacje od producenta:
Naturalna kuracja przyspieszająca porost włosów do olejowania skóry głowy. To wyjątkowa receptura, która łączy aż siedem olei: olej arganowy, olej z czarnuszki, olej konopny, olej sezamowy, olej oliwny, olej rycynowy, olej słonecznikowy. Stymulująca porost włosów kompozycja bogata jest w składniki aktywne, minerały i witaminy, wzmacniające strukturę włosa od jego nasady aż po same końce, dzięki dodatku ziół: kozieradki, skrzypu i pokrzywy oraz olejku z drzewa herbacianego.

Moja opinia:
Maska ma pojemność 50ml. Całość zamknięta jest w szklanej buteleczce, która w paczce z przesyłką była dodatkowo zamknięta w torebeczkę, aby płyn nie zalał innych kosmetyków w razie zbicia, ale szkło jest bardzo mocne i zbicie jej było by trudne. Ma wegańską formułę oraz jest w 100 % naturalny. Aplikacja serum jest za pomocą pompki, dzięki której nie wydobywa się zbyt duża ilość produktu. Konsystencja jest w formie takiego oleju. Zapach jest mocno ziołowy i bardzo intensywnie czuć go na włosach, na których produkt należy trzymać minimum 1 godzinę. Maska mimo, że jest dość wodnista przy stosowaniu raz w tygodniu wystarczyła mi na długo. Łatwo zmywa się z włosów. Efekt zauważyłam już po zużyciu niecałej pół buteleczki maski. Po zastosowaniu włosy stają się miękkie, bardzo błyszczące i  świetnie nawilżone. Moje włosy od dawna rosną bardzo wolno, są łamliwe i ich długość się nie zmieniała. Od kiedy zaczęłam używać tej maski na prawdę widzę dużo różnicę w długości moich włosów. Dodatkowo zauważyłam ogromną ilość nowych baby hair. Włosy mniej wypadają tym bardziej że ten produkt stosuję razem z szamponem przeciwko wypadaniu włosów również od Arganove. Włosy są o wiele mocniejsze, dobrze się regenerują. Mimo, że jest to olej mniej się przetłuszczają. Maska sprawdziła się doskonale. Stosowałam wiele produktów na pobudzenie wzrostu włosów, ale właśnie po tym widzę duże efekty. Koszt takiej maski wynosi 30, 79 zł i znajdziecie ją tutaj: KLIK. Na stronie producenta znajdziecie również podobne produkty do włosów: KLIK.


Zapraszam na stronę producenta do zapoznania się z cała ofertą: ARGANOVE !




14 komentarzy:

  1. Jak działa na porost to muszę mieć 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maska, same oleje które lubię, na razie zużywam olej Sesa, ale później zastanowię się na tym kosmetykiem, szczególnie że bardzo wolno rosną mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno warto skorzystać z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. o! Może sie skuszę przydały by mi sie nowe baby hair

    OdpowiedzUsuń
  5. mi by się przydał taki gagatek na porost kłaków...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała koniecznie poznać ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest maska? Ja myślałam, że bardziej 'wcierka'.
    Moja mam bardzo sobie chwali kozieradkę na porost właśnie :D
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam produktów do olejowania włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie baby hair, które rosną po takich kuracjach :)

    OdpowiedzUsuń