Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 2 maja 2014

5 przesyłek

                                                                    1.Autograf
2.-pocztówka
-informatory
-długopis
-przypinka
3.katalog
4.2 próbki szamponu
5.informatory

9 komentarzy:

  1. Gratuluję ;> Też właśnie dzisiaj otrzymałam autograf Anity Włodarczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-). Też otrzymałam próbki i katalog :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, a do mnie nie dotarły jeszcze próbki od Everyday

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Te próbki to z Everyday? Skoro już zaczynają dochodzić to może i do mnie trafią

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    widzę próbki- może do mnie też kiedyś dojdą:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz widzę,obserwuję.

    OdpowiedzUsuń