Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 23 kwietnia 2022

Tusze do rzęs Pump Up od Lovely - recenzja







Informacje od producenta:
Doskonale wytuszowane rzęsy oraz wyjątkowe spojrzenie to cel naszego każdego makijażu. Dzięki tej maskarze, bez  użycia zalotki, przygotujesz zaskakujący makijaż każdego dnia. Rzęsy będą podniesione i podkręcone. Specjalnie wyprofilowana sylikonowa szczoteczka pozwoli Ci na idealną stylizację rzęs i dokładne ich rozczesanie.

Moja opinia:
Tusze mają pojemność 8 ml. Tusz z czarną nakrętką jest ciemniejszy, więc sprawdzi się lepiej dla osób, które lubią bardziej podkreślony makijaż, a ten z żółtą nakrętką wygląda bardziej naturalnie. Tak nie różnią się od siebie niczym. Mają taka samą szczoteczkę, o bardzo fajnym kształcie. Od dawna jestem wierna marce Eveline, ale podczas ostatnich zakupów po wcześniejszych przeczytanych opiniach postanowiłam zakupić właśnie te tusze od Lovely i nie zawiodłam się. Rzęsy po użyciu są dokładnie takie jak zapewnia producent. Są podkręcone, wydłużone, pogrubione i nawet dobrze rozdzielone. Nie pozostawia grudek. Jest bardzo trwały i po całym dniu wygląda tak samo jak na początku nałożenia. Bardzo łatwo się go zmyć i nie rozmazuje się wokół oczu. Rzęsy prezentują się rewelacyjnie. Jest wydajny i nie wysycha szybko w opakowaniu. Zakup okazał się udany i chętnie do niego wrócę. Taki tusz można zakupić za około 15 zł. Mi dodatkowo udało się upolować na promocji za około 8 zł za sztukę. Tusz mimo, że jest z niskiej półki cenowej sprawdza się świetnie.


Znacie te tusze ? Lubicie produkty od Lovely ?


19 komentarzy:

  1. Za taką cenę na pewno warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam że to był mój ulubiony tusz do rzęs. Muszę znów do niego wrocic

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zachęca do wypróbowania tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt znam, ale chyba nie miałam okazji testować.
    Koniecznie muszę to zmienić :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego. Jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie, to jest mój ulubiony tusz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu miałam, nie wykluczam ponownego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużyłam niezliczoną ilość opakowań tego tuszu i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tuszu tej marki i jak widzę, muszę to szybko zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj miałam. Lubiłam swego czasu bardzo

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz je widzę, ale prezentują się ciekawie.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. moja siostra miała i bardzo sobie chwaliła :) ja raczej trzymam się swoich ulubieńców jeśli chodzi o tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam.
    Jak się tak zastanowię- to chyba żadnego kosmetyku Lovely, nie miałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te z żółtą nakrętką i był spoko!

    OdpowiedzUsuń