Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 14 kwietnia 2022

Odświeżająca pasta do zębów "Subtelna malina" od Faberlic - recenzja




Informacje od producenta:
Odświeżająca żelowa pasta do zębów Storie d’Amore dokładnie oczyszcza zęby i odświeża oddech, pozostawiając uczucie komfortu i pewności siebie. Wyrazisty zapach maliny, dopełniony świeżą miętą zachęca do romantycznych przygód i pozostawia słodki posmak. Nie zawiera fluoru.

Moja opinia:
Tubka ma pojemność 75 ml. Posiada miłą dla oka grafikę. Bardzo łatwo się odkręca i zamyka. Wystarczy tylko lekko przekręcić korek i słychać charakterystyczne kliknięcie. Produkt był zabezpieczony folią, dzięki czemu mamy pewność, że jest to produkt nowy i nie otwierany. Pasta ma żelową konsystencję, mocno zbitą i dzięki temu pasta nie spada ze szczoteczki. Ma nietypowy kolor i smak. Jest ciemnoróżowa i smakuje jak malina. Posiada również świeży zapach. Smak jest bardzo przyjemny i delikatny. Co do oczyszczania jest ono delikatne, ale jest to produkt bardziej odświeżający i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Uczucie świeżości jest długotrwałe. Pasta mimo mniejszej tubki niż tradycyjne pasty jest wydajne i starcza na wiele użyć. Cena takiej pasty wynosi około 10 zł.


A Wy lubicie takie pasty odświeżające? 


21 komentarzy:

  1. Nie kupowałam i nie planuję tam kupować z wiadomych powodów

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wiadomych powodów nie kupię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w pastę z Białej Perły. Trochę byłam sceptycznie nastawiona, ale po dwóch tygodniach stosowania stwierdzam, że reklamy nie były pustyni frazesami. Także polecam.

    Tej polecanej przez Ciebie nie widziałam, ale może przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very interesting product
    My first time reading about this brand

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może skuszę się na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tą pastą, ale chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze używam pasty miętowej, taki smak byłby miłą odmianą 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. I haven't tried any product from this brand and I think I won't do it...

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tej pasty❤

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jakby mi się używała owa pasta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam owocowe pasty do zębów! Także muszę jej koniecznie spróbować!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. NIe znam, ale raczej wolę pastę miętową

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa pasta, nie miałam nigdy malinowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o malinowej paście do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Malinowa pasta.. brzmi pysznie :D Fajnie, że jest wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń