Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 5 marca 2022

Malinowy balsam do ust od Faberlic - recenzja




Informacje od producenta:
Pielęgnacja delikatnej skóry ust i smakowity francuski deser harmonijnie się łączą w balsamie do ust Malinowy Mille-feuille. Lekka, gładka konsystencja. Nie wyczuwalna na ustach. Ofiarowuje łagodny owocowy zapach w otoczce słodkich wypieków. Masło karite i witamina E wspaniale nawilżają skórę ust i dają im komfort. Olej z nasion malin wzmaga właściwości odżywcze i wykazuje działanie gojące i regeneracyjne.

Moja opinia:
Balsam do ust w sztyfcie o pojemności 4 g. Konsystencja jak dla mnie mogłaby być trochę bardziej zbita. Co do zapachu oczekiwałam lepszego efektu. Myślałam, że będzie bardziej intensywny, ponieważ zapach malin jest tylko delikatnie wyczuwalny. Po nałożeniu na ustach widać lekki różowy kolor. Produkt nie jest lepki. Nie jest wyczuwalny na ustach tak jak zapewnia producent, ale mimo to usta są bardzo dobrze nawilżone, odżywione i gładkie. Działa zgodnie z przeznaczeniem. Dobrze sprawdza się zimą. Balsamu nie trzeba nakładać zbyt często i dzięki temu jest dość wydajny. Z tej samej linii dostępne są również balsamy z innymi owocami. 

A Wy jakie balsamy do ust lubicie ? 


17 komentarzy:

  1. Ja lubię takie pomafki. Mam w kazdej torebce pelno

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię bezsmakowe marki Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz uzywam czesto pomadek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię Carmexy, moja ulubiona wersja to mango.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od Faberlic nigdy nic nie miałam. Jeśli chodzi o pomadki, to zazwyczaj stawiam na Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie miałam tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze balsamu z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze, że nawilża usta i jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie skusiłabym się na zakup tego balsamu do ust :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń