Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 12 marca 2022

Haul zakupowy


1.Nowości od Faberlic
-Malinowa pasta do zębów 6,90 zł
-Kremowy żel pod prysznic 7,50 zł
-Pomarańczowy balsam do ust 5,50 zł
-Odżywczy szampon do włosów 10.90 zł


2.Nowości z Rossmann
-Krem do cery od Ziaja 4,99 zł
-Serum przyśpieszające wzrost rzęs od Long4lashes 38,99 zł
-Zmywacz do paznokci od Isana 7,99 zł
-Tusz od rzęs wydłużająco-pogrubiający od Eveline 8,49 zł
-Czerwony lakier do paznokci od Lovely 3,99 zł
-Płatki kosmetyczne 140 sztuk od Isana 3,79 zł
-Mydło w płynie Isana 4,59 zł
-Patyczki higieniczny 160 sztuk 3,19 zł


-Płyn do podłóg Pronto 9,49 zł
-Mleczko do czyszczenia Domol 5,49 zł
-Żel do WC Domol 6,99 zł
-2x mydło w płynie od Isana 2,79 zł/szt
-Płyn do płukania tkanin Domol 5,49 zł


-Krem do cery masło kakaowe od Ziaja 4,99 zł
-Antyperspirant w sprayu Adidas 9,99 zł
-Płatki kosmetyczne 70 szt Isana 1,79 zl
-Zmywacz do paznokci Isana 3,39 zł
-Szampon do włosów Pantene 12,99 zł
-Maszynka do golenia Gillette Venud 4,19 zł
-Płyn micelarny 3 w 1 od Bielenda 11,99 zł
-Pilniczek do paznokci For Your Beauti 4,99 zł
-Żel do mycia twarzy Under Twenty 10,99 zł
-2 x tusz do rzęs od Lovely 7,99 zł/szt



Robicie zakupy na zapas czy kupujecie wszystko na bieżąco ?


19 komentarzy:

  1. Malinowa pasta do zębów mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej kupuje wszystko na bieżąco chyba, że coś mi się szybko skończy to wtedy robię zapas. Te serum do rzęs jest genialne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy. Miłego testowania. Ja raczej nie robię zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej kupuje całkiem na bieżąco, ale pilnuje, żeby wszystko zawsze miec :D Bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo zakupów 😊 Raczej kupuję rzeczy na bieżąco, nie lubię robić zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zakupy poczyniłaś, ja raczej kupuję na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Fajne zakupy :) Ja w zasadzie zawsze robię zakupy na zapas. Przykład - mam w domu mydełko, kupuję jeszcze jedno by było w razie co :) Jednak zawsze staram się kupować na promocjach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się Twoje zakupy:) ja obecnie dla dzidzi kupuję więcej niż dla siebie xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy, ja ostatnio też troszkę kupiłam musiałam uzupełnić braki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny haul :D Lubię mydła w płynie z Isany :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedługo ruszam na większe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa malinowej pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Isana w wersji "Berry Love" jakoś specjalnie mnie nie porwała pod względem zapachowym :P Za to różowy płyn micelarny z Bielendy kiedyś był moim ulubionym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo nowości! I faktycznie jest i ten płyn micelarny Bielendy 😃 Ja kupuję różnie. Jeśli widzę, że coś mi się kończy to idę na bieżąco uzupełnić zapasy. Sporo rzeczy na zapas jeśli chcę sprawdzić jakąś nowinkę. A np. w przypadku kremów do rąk z Tołpy, o których wspominałam na blogu: jak jestem w sklepie i je widzę to do koszyka "leci" caly rząd (tak 6-7 na raz) z racji tego, że bardzo dużo go używam 🤪

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore zakupy 🤩 Ciekawa jestem tego tuszu do rzęs wydłużająco-pogrubiający od Eveline 8,49 zł

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore te zakupy. Znam jedynie krem masło kakaowe marki Ziaja, ale dla mnie to bubel. Zapychał mi skórę. Tusz Lovely mam swojej kosmetyczce kolejny raz po latach i nadal jest to świetny produkt 😉

    OdpowiedzUsuń