Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 26 lutego 2022

Antyperspirant Rexona Invisible - recenzja



Informacje od producenta:
Antyperspirant Rexona Invisible Pure Aerosol zapewnia ochronę do 48 godzin. Jego specjalna formuła chroni Twoje ubrania przed żółtymi plamami potu. Opatentowana technologia Motionsense™ zwiększa funkcjonalność produktu podczas wzmożonej aktywności fizycznej i zapewnia uczucie świeżości przez cały dzień. Mikrokapsułki zapachowe, na których opiera się ta technologia, pękają podczas ruchu, uwalniając więcej zapachu. Antyperspirant Rexona roll-on Invisible Pure zapewnia najskuteczniejszą ochronę przed żółtymi i białymi plamami na ubraniach, a dodatkowo przyjemnie pachnie nutą owocową.

Moja opinia:
Antyperspirant ma pojemność 150 ml. Buteleczka zachęcą fajną grafiką, a kształt dobrze dopasowuje się do dłoni. Ma bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na prawdę długo co jest największą zaletą tego produkty. Jest bardzo skuteczny i działa zgodnie z przeznaczeniem. Tak jak zapewnia producent podczas wykonywania ruchów wydziela się więcej zapachów tego produktu. Nie postawia śladów na ubraniach. Jest bardzo wydajny. Używam go już dość długi czas i mam wrażenie, że się nie kończy. Niestety mnie po dłuższym stosowaniu trochę zniechęcił. Dość mocno wysuszył mi skórę i czasem muszę zrobić sobie przerwę i go nie stosować, a jest to chyba najlepiej działający antyperspirant jaki miałam do tej pory. Jego koszt wynosi 10,99 zł i moim zdaniem taka cena nie jest za wysoka , ponieważ produkt jest bardzo dobrej jakości. 


Lubicie antyperspiranty od Rexona ? Znacie inne produkty z tej linii ?

 

16 komentarzy:

  1. Lubię i używam. Dobrze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jakoś niestety niezbyt podpasował, chociaż zapach ma faktycznie ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kupię ten dezodorant :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I never tried this, but looks good.Thanks for sharing.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najlepiej sprawdzają sie antyperspiranty tej marki. Jestem im wierna od lat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie mam te sam i jest naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam antyperspirantów 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Cenie sobie markę Rexona, mają skuteczne antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam antyperspirantów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam, więc nie mogę podzielić się swoją opinią! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie używam, ale miałam kiedyś z tej firmy i był całkiem okey ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam dezodoranty tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem kupię dezodorat z tej marki, wolę jednak kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten antyperspirant:)

    OdpowiedzUsuń