Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 19 lutego 2022

Aloesowa pomadka do ust od Isana - recenzja





Informacje od producenta:
Isana pomadka do ust z aloesem i masłem shea. Receptura stworzona w 98% ze składników pochodzenia naturalnego.

Moja opinia:
Pomadka w sztyfcie o pojemności 4,8 g. Ma lekki, przyjemny zapach. Po użyciu okazało się, że pomadka ma bardzo twardą konsystencję, ale dzięki temu się nie rozpuszcza. Po nałożeniu na usta prawie jej nie czuć, a mały efekt nawilżenia jest tylko na chwilę i co chwilę trzeba ponownie nakładać produkt. Na szczęście nie wysusza ust. Mimo, że trzeba ją często używać jest bardzo wydajna i zawdzięcza to pewnie swojej konsystencji. Taka pomadka niestety nie sprawdzi się zimą kiedy usta są bardziej narażone na przesuszenie, ale chętnie zostawię ją na cieplejsze dni, wtedy kiedy usta nie będą potrzebować aż tak szczególnej opieki. Produkt jest z najniższej półki cenowej więc nie może też zdziałać cudów.

Lubicie pomadki od Isany ? 

 

21 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że kiedyś ją miałam, ale nie jestem pewna. Lubię pomadki ochronne z Cien.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę pomadki Nivea. Jakoś się do nich przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for your detailed review! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam żadnej pomadki z Isany, ale chętnie tą bym przetestowała :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jakas ale musze ja odszukac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę tłustsze pomadki, które zostawiają na ustach grubszą warstwę produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze rossmannowskich pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie miałam tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie te Isana niestety się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tą pomadkę i sprawdziła się rewelacyjnie :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/02/odkurzacz-jimmy-jv85-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej pomadki, więc ciężko jest mi się wypowiedzieć. Za to miałam inne kosmetyki Isany i nie jestem zwolenniczką ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z taką pomadką, jednak wiem że jest łatwo dostępna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj bardzo lubię te pomadki z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo nie wiedziałam, że mają taką fajną pomadkę. może kiedyś ię skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. A.myslalam że lepiej się sprawdzi,lubię tanie i dobre produkty. Widzę że czasem nie ma co oszczędzać. Chyba zostanę przy Carmexie

    OdpowiedzUsuń
  16. Takiej jeszcze nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zużywam pomadek i produktów ochronnych do ust, tej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. Isany chyba nigdy nie miałam, jakoś chętniej wybieram Alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez pomadki ochronnej nigdzie się nie ruszam. Moje ulubione to te z Nivea. Są bardzo wydajne i dobrze nawilżają. Tej jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń