Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 7 marca 2021

Kremowe mydło pod prysznic od Ziaja - recenzja




Informacje od producenta:
Delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody. Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka. Kakaowa receptura. Masło kakaowe – zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka. D-panthenol – trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie.

Moja opinia:
Mydło ma pojemność 500 ml. W przeciwieństwie do kremu z tej samej serii, o którym pisałam tutaj: KLIK mydło ma lekko brązowy kolor, a krem biały. Buteleczka jest bardzo poręczna. Wygląda zachęcająco, ale nie jest przezroczysta i nie widać jaka ilość produktu nam jeszcze została. Produkt nie jest zbyt gęsty co wiąże się z tym, że jest średnio wydajny i szybko spływa nam z ciała. Najważniejsze, że myje i odświeża. Ma piękny kakaowy zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. Nie jest on sztuczny i pachnie bardzo naturalnie. Mydełko mogło by również trochę bardziej się pienić. Po użyciu skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Również bardzo dobrze nawilża. Po kąpieli możemy odpuścić sobie nawet dodatkowe nawilżenie innym produktem. Nie wysusza i nie podrażnia. Jest łatwo dostępny. Cena i działanie jest bardzo zachęcające. Na pewno zakupię kolejną buteleczkę. Produkt od Ziaja po raz kolejny mnie nie zawiódł. Mydełko kosztuję jedynie 7,99 zł i zakupiłam je w Rossmannie: KLIK


Czy znacie ten produkt ? Jak sprawdza się u Was ?


 

31 komentarzy:

  1. Kiedyś często sięgałam po ten żel zamiennie z wersją kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wydaje się to mydełko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować to kakaowe mydło pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Ziaję :) Tego kosmetyku nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zapach nie jest sztuczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś bardzo lubiłam ten żel jednak zrezygnowałam z niego przez zawartość SLS w składzie. Strasznie szkoda, bo zapach jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like Ziaja's shower gels, but I haven`t tried this one.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej serii miałam jedynie masło do ciała i miło je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja to jedna z moich ulubionych marek ; ) Bardzo ją lubię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam żadnego produktu do ciała tej marki. Niewątpliwie jednak seria kakaowa najbardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Zają, ale ten żel pachnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś uczulił mnie krem z tej serii i jakoś tak zraziłam się do Ziai. Ale fakt, że zapach był super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie je wypróbuje :)
    Buziaki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Miała kiedys i mi bardzo odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam i bardzo je lubię :)eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very interested article! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma piękny zapach. Też go bardzo lubię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkt znam jedynie z widzenia :) Z chęcią chciałabym go przetestować choćby dla wyodrębnienia własnych spostrzeżeń.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś i było ok, chociaż wolę mniejsze pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypomniałaś mi o nim. Uwielbiam go kiedyś. Za ten cudowny zapach

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkt znam z widzenia, ogólnie rzadko sięgam po Ziaję. Może pora to zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam z tej linii kosmetyków masło do ciała i domyślam się, że to mydło w płynie też tak intensywnie pachnie jak moje masło. Cudowny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń