Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 14 marca 2021

Kosmetyki od For Life Madaga - recenzja


Do testów otrzymałam:
- Nature BIOactive Mleczko Oczyszczające,
- Nature BIOactive Maska,
- Lanomed Krem.


Kosmetyki należy stosować w odpowiedniej kolejności:
Na zwilżoną dłoń nanieść mleczko, opuszkami palców delikatnie masować skórę twarzy, następnie zmyć mleczko z twarzy ciepłą wodą. Czynność powtarzać do momentu dokładnego oczyszczenia skóry. Następnie nałożyć maskę, po upływie 15 minut nadmiar maski ściągnąć za pomocą chusteczki i zaaplikować krem, delikatnie go wmasowując.

Wszystkie trzy próbki wystarczają na trzy, cztery użycia o czym zapewnił mnie producent, dzięki czemu mogłam sprawdzić jak działają prezentowane poniżej kosmetyki. 



1. Nature BIOactive Mleczko Oczyszczające


Informacje od producenta:
Emulsja O/W dla wszystkich rodzajów cery idealnie łącząca oleje oczyszczające i minerały. Zawarte w niej składniki efektywnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Roztacza uczucie świeżości, czystości oraz nawilżenia.

Moja opinia:
Do testów otrzymałam próbkę 4 ml. Mleczko ma dość gęstą konsystencję. Zapach jest nie co dziwny, ale nie jest też jakiś drażniący. Bardzo fajnie oczyszcza skórę. Pozostawią ją świeżą i czystą. Dodatkowo daje uczucie nawilżenia i nie wysusza skóry. Nie uczula, ani nie podrażnia, więc jest to produkt łagodny dla skóry. Produkt nie jest również tłusty. Myślę, że jest również bardzo wydajny skoro z takiej próbki wystarczy na kilka użyć, duże opakowanie powinno wystarczy na długi czas. Oryginalne pudełeczko posiada pompkę, a więc i aplikacja musi być przyjemna. Koszt takiego mleczka o pojemności 200 ml wynosi 43 zł. Można je znaleźć tutaj: KLIK. Salony kosmetyczne mogą również otrzymać mleczko o pojemności 500 ml oraz 1000ml. 


2. Nature BIOactive Maska 


Informacje od producenta:
Substancje aktywne: olej arganowy BIO, olej jojoba BIO, olej z moreli LZS, oliwa z oliwek BIO,
olej słonecznikowy BIO, masło shea BIO, Tocopherol – naturalna witamina E, BIO sacharyd, ALOE VERA Juice, wiciokrzew japoński.

Moja opinia:
Próbkę jako otrzymałam ma pojemność 2 ml, ale wbrew pozorom taka ilość jest bardzo wydajna. Co do zapachu tak samo jak w przypadku mleczka nie jest to do końca przyjemny zapach. Maska ma gęstą konsystencję, mimo to bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy i fajnie wchłania. Po nałożeniu nie czuć żadnego szczypania, a więc produkty nie uczula. Później też nie zauważyłam żadnych zaczerwienień, ani podrażnień. Po chwili od nałożenia czuć lekkie naciągnięcie skóry. Po zmyciu resztek skóra jest nawilżona i odświeżona. Koszt za 30 ml opakowanie wynosi 70 zł. Więcej informacji o produkcie: KLIK.  Dla salonów dostępne jest opakowanie z dozownikiem 100 ml. 


3. Lanomed Krem


Informacje od producenta:
Ochronny krem lipofilny z zawartością regenerującego oraz łagodzącego MEDILANu™, przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej. Stabilizuje, łagodzi podrażnienia oraz chroni skórę przed czynnikami środowiska zewnętrznego. Dzięki zawartości zaawansowanych technologicznie olejów nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego tłustego filmu.

Moja opinia:
Krem podobnie jak mleczko otrzymałam w wersji 4 ml. Co do zapachu jest o wiele przyjemniejszy niż produkty wyżej. Konsystencja jest odpowiednia jak dla tego typu produktów. Jest to produkt dla skóry wrażliwej i nie podrażnił mnie on w żaden sposób. Jak zapewnia producent nie pozostawia tłustego filmu, jest taki lekki, a skóra twarzy staję się dobrze nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku. Bardzo dobrze i szybko się wchłania. Po użyciu produktu wieczorem moja skóra rano nadal była nawilżona. Po kilku razach kiedy stosowałam tej krem moja skóra stała się w trochę lepszej kondycji, więc myślę, że całe opakowanie takiego produktu bardzo dobrze by się sprawdziło i pomogło z suchością. Za 50 ml takiego kremu trzeba zapłacić 90 zł, więc cena jest trochę wysoka, ale myślę że warta tego produktu. Można go znaleźć tutaj: KLIK. W wersji 200 ml mogą go zakupić salony kosmetyczne. 


Zapraszam na stronę producenta: For Life Madaga!
Facebooka: KLIK !
Oraz Instagram: KLIK !




26 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki wcześniej nie znałam. Fajnie jest móc przetestować takie próbki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbki lubię na wyjazdy, ale nigdy nie sugeruję się ich działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak samo. Ciekawe jakby kosmetyki wypadły po dłuższym stosowaniu :)

      Usuń
  5. Nie znam tej marki, ciekawy post :)

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię mleczek, ale maska i krem mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej marki kosmetycznej. Ciekawy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze nic od nich ale wydają się całkiem fajne 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. O marce słyszę pierwszy raz. Będę musiała jej się przyjrzeć bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. hm ciężko poznać opinię kosmetyku na podstawie próbki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Very interesting post! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta marka to dla mnie zupełna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, ale ciekawie się zapowiada :D
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To mleczko oczyszczające mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To mleczko oczyszczające mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowania życzę /)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego testowania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń