Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 6 czerwca 2020

Krem Masło Kakaowe od Ziaja - recenzja






Informacje od producenta:
Kakaowa pielęgnacja. Tłusty krem dostarczający skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.

Moja opinia:
Krem ma pojemność 50 ml. Pudełeczko jest małe i poręczne. Jest białego koloru.  Ma bardzo gęstą konstyncję. Skusiłam się na niego, ponieważ ma przepiękny zapach. Jest słodki i przyjemny. Dość dobrze się rozprowadza. Jest dość tłusty, ale bardzo dobrze nawilża i redukuje zaczerwienienia dzięki czemu kolor naszej skóry rzeczywiście jest w lepszej kondycji. Nawilżenie utrzymuje się przez długi czas. Skóra po nałożeniu się świeci , ponieważ dość długo się wchłania, ale dobrze sprawdza się na noc. Bardzo dobrze się sprawdzi u osób, które mają na prawdę bardzo tłustą skórę. Jest wydajny. Jeśli ktoś lubi lekkie kremy ten raczej się nie sprawdzi. Krem udało mi się złapać na promocji za 3,99 zł , ale jego regularna cena to 4,99 zł więc nie jest wysoka. Po używaniu tego kremu chyba skuszę się na inne produkty Od Ziaja tej linii.

Znacie ten krem ? Sprawdza się u Was?


10 komentarzy:

  1. Krem jest mi znany i lubiany. Lubię go używać zimą bo jest bardzo fajny na suche partie na twarzy. No i pięknie pachnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena kremu faktycznie jest mega ale ja go jeszcze nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeeej dawno temu go miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale kusi mnie cena, chociaż szkoda, że długo sie wchłania, ale warto sprobować hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kremu nie miałam, ale kosmetyki od Ziajii uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego kremu, jednakże bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. This could be great for my legs, the skin of my legs is really dry
    Great post
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś go używałam, ale nie przypadł mi do gustu właśnie ze względu na to że kiepsko się wchłaniał i pozostawiał taką tłustą warstwę którą później wycierałam w ubrania:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dawno temu i uwielbiałam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś go stosowałam, ale nigdy na twarz. Fajnie natłuszczał stopy :)

    OdpowiedzUsuń