Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 7 lipca 2024

Róż do policzków w płynie Sunkisser MAYBELINE od KLUB RECENZENTKI WIZAŻ - recenzja





Informacje od producenta:
Odkryj rozświetlający róż do policzków w płynie Sunkisser Blush od Maybelline New York o różowym odcieniu 05 Blazing Blush, który daje słoneczny blask na twarzy bez wyjeżdżania na wakacje! Dopasowuje się do koloru skóry, dając naturalne rozświetlenie do 12 godzin*. Formuła płynnego różu została wzbogacona w witaminę E. Róż dostępny jest w 5 wyjątkowych odcieniach, które można dobierać tak, aby osiągnąć dowolny efekt. Z pomocą aplikatora z gąbki robisz kropkę na policzku, rozcierasz i wyglądasz, jakbyś dopiero co wróciła z wakacji – świeżo i promiennie. Aby uzyskać mocniejszy odcień, rozetrzyj więcej kropek. Produkt nie zatyka porów, jest odpowiedni dla wrażliwej skóry. Wegańska formuła. Dobieraj i nakładaj, aby osiągnąć look, jakiego pragniesz!

Moja opinia:
Róż znajduję się w przepięknym opakowaniu, które od razu przykuło mój wzrok, posiada pojemność 4,7 ml. Widać na nim drobinki brokatu, a dodatkowo jest one bardzo solidne. Ma delikatny zapach, a całość jest wydajna, nie ubywa zbyt wiele produktu, nawet przy częstym używaniu. Drobinki brokatu można zauważyć nie tylko na opakowaniu, ale również w samym kosmetyku. Formuła jest lekka. Na szczoteczkę nie nabiera się zbyt duża ilość produktu, więc nie ma obaw, że nałoży się go zbyt dużo, a jeśli ktoś woli mocniejszy efekt wystarczy dokładać tak aby stworzyć idealny makijaż dla siebie. Taki róż sprawdzi się również dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z makijażem, dobrze się nakłada, z łatwości rozprowadza. Pięknie mieni się na twarzy, jest również bardzo trwały nawet przy dłuższym noszeniu makijażu jest wciąż widoczny. Nie znika gdzieś z podkładem jak to czasem bywa. Nadaje naturalny wygląd, jest subtelny nie pozostawia plam. Jak dla mnie ten kosmetyk pełni funkcję 2 w 1, sprawdza się jako róż i rozświetlacz w jednym. Więcej o nim znajdziecie tutaj: KLIK . Jego cena wynosi około 70 zł. 


Zapraszam na stronę: KLUB RECENZENTKI WIZAŻ !
Oraz na stronę marki: MAYBELLINE !





24 komentarze:

  1. Ciekawy post.
    Pozdrawiam i życzę miłego rozpoczęcia nowego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Różu do policzków w płynie jeszcze nie miałam. To dla mnie absolutna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że może być też rozświetlaczem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie produkty 2 w 1, myślę, że u mnie też by się fajnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu, ale przyznam szczerze, że cena tego różu jest jak dla mnie zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że Maybelline ma swój róż w wersji płynnej! Ja do tej pory korzystałam z tych od Eveline :) Opakowanie fajne, takie klasyczne dla tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam, muszę przyznać, ale niech Tobie służy. :) Cudownego tygodnia życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę miała na oku ten róż. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za różem w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ein wirklich wunderschöner Farbton, passt sehr gut zum Sommer. LG Romy

    OdpowiedzUsuń
  11. linda cor bjs feliz semana saude

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że Tobie się sprawdził.
    Ja w ogóle nie używam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat różu nie użawam, ale też podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało róży używam, a ten mi się podoba, ale nie wiem czy by u mnie się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporadycznie używam różu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń