Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 9 lipca 2024

Brazylia 100 % Arabica Kawa Ziarnista od PANA KAFKI - recenzja







Informacje od producenta:
Kawa Arabica 100% z Brazylii – Wyjątkowość z wysokości powyżej 1200 m n.p.m. Zapraszamy do świata prawdziwej brazylijskiej kawy – naszej 100% Arabiki, pochodzącej z plantacji ulokowanych na malowniczych wysokościach powyżej 1200 metrów nad poziomem morza. To właśnie tam, w idealnych warunkach klimatycznych, dojrzewają ziarna o niepowtarzalnym smaku i aromacie. 
Dlaczego warto wybrać naszą kawę? Unikalne pochodzenie: Plantacje na wysokościach powyżej 1200 m n.p.m. oferują wyjątkowe warunki klimatyczne, które sprzyjają powolnemu dojrzewaniu ziaren. Dzięki temu kawa zyskuje głęboki, kompleksowy smak i aromat.
Czysta Arabica: Nasza kawa składa się wyłącznie z ziaren Arabica, co gwarantuje najwyższą jakość i subtelny, wielowymiarowy profil smakowy. To idealny wybór dla prawdziwych koneserów kawy.
Wyrafinowany smak: Charakteryzuje się delikatną kwasowością, bogactwem smaków i subtelnymi nutami owocowymi. Idealnie sprawdzi się zarówno jako klasyczne espresso, jak i baza do kaw mlecznych.
Ręczny zbiór: Ziarna naszej kawy są zbierane ręcznie przez doświadczonych plantatorów, co pozwala na selekcję tylko tych najlepszych. Dbamy o każdy etap produkcji, aby dostarczyć Ci kawę najwyższej jakości.


Moja opinia:
Do testów otrzymałam kawę w 500 g opakowaniu, ale na stronie można zakupić ją w większej lub mniejszej pojemności, ale także w zestawach hurtowych. Torebka jest solidna, kawa została świetnie zapakowana. Grafika opakowania nawiązuje do Brazylii, jest zrobiona w punkt. Ziarenka dobrze się mielą. Jej aromat unosi się już po otwarciu opakowania. W moim domu od lata pijemy niezmiennie tą samą kawę i ciężko przejść na coś nowego, o zupełnie innym smaku, ale w tym przypadku kawa przypadła każdemu do gustu już od pierwszej filiżanki. Jest delikatna, jej aromat unosi się w całym domu. Posiada głęboki smak i aromat. Nie jest zbyt kwaśna, nie czuć takiej mocnej goryczy, jej smak jest dokładnie taki jak powinien być. Wszystkie smaki idealnie się ze sobą łączą i tworzą wspólną całość. Jest świeża i czuć to przy każdej kolejnej filiżance. Ja osobiście wolą kawę z mlekiem i w takiej wersji również smakuje świetnie, ale jest również dobra jako kawa czarna. Bardzo dobrze sprawdza się o poranku i daję energię na resztę dnia. Działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem i trafia we wszystkie kubki smakowe. Cena tej kawy w wersji 500 g wynosi 55 zł i więcej o niej znajdziecie tutaj: KLIK.


Z kodem PANKAFKAEL93 otrzymacie 3% rabatu !


Zapraszam do zapoznania się z pozostała ofertą: PAN KAFKA !




22 komentarze:

  1. Nie piłam jeszcze takiej kawy. Jestem ciekawa jej smaku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale zapamiętam nazwę na przyszłość 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach coś dla mnie ♥ Uwielbiamy dobrą kawę typu arabica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi super. Lubię dobrą arabikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromnym kawoszem, więc tę kawę muszę obowiązkowo poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tej kawy nie piłam ,ale z przyjemnością nadrobię

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Me gusta el café. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zaciekawieniem przeczytałam post, ale kawy nie lubię! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kawka dla koneserów, jak piję ostatnio Yerbe

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach świeżo mielonej kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej kawy, ale chętnie bym ją wypróbowała. Uwielbiam kawę i jej aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, jeśli przez długie lata pije się jedną konkretną kawę, to później inne mogą nie smakować i nie przepływać przez gardło ;) Czasami zdarza mi się to na wyjeździe - serwują jakiś "dziwny" gatunek kawy, i nagle zamiast przyjemności jest zdziwienie i niesmak ;) Za cierpka, za gorzka, za słaba - no nie taka jak w domu ;)
    Generalnie to uwielbiam kawę, ale nie znam tej przedstawionej tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna wakacyjna grafika :)
    U mnie kawka tylko rozpuszczalna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakimś specjalnym kaloszem nie jestem jeśli pije to sporadycznie i jak Ty, z mlekiem:). Jednak dobrze kiedy kawa jest dobrej jakości 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie od niedawna lubię kawę, w szczególności z mlekiem, ale swojej ulubionej jeszcze nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie piłam tej kawy, wygląda super :) Uwielbiam kawę, choć ostatnio pijam tylko inkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam jej, ale lubię w ziarnach, a że mało kawy pije, to mam taką długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mogę pić takiej kawy, ale mj mąż na pewno chętnie by spróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrej kawki bym się z przyjemnością napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki. Zawsze kupuję kawę ziarnistą. Pije jedynie espresso.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń