Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 5 października 2023

Lekki mus do mycia twarzy oczyszczający od LaQ - recenzja






Informacje od producenta:
Jestem naturalnym i wegańskim musem do mycia twarzy o działaniu głęboko oczyszczającym. Zauroczysz się moją lekką jak chmurka konsystencją! To ona sprawia, że jestem niezwykle przyjemny w stosowaniu, a jednocześnie bardzo wydajny. Mam świeży i orzeźwiający zapach - rozpoznasz we mnie grejpfruta i zieloną herbatę. Zapewnię skórze Twojej twarzy głębokie oczyszczenie, ureguluję pracę gruczołów łojowych, a także wspomogę walkę z niedoskonałościami. Jednocześnie nie zaburzę naturalnego pH Twojej skóry. Idealnie sprawdzę się w pielęgnacji cery tłustej i mieszanej, a także trądzikowej. Cudownie lekka, piankowa konsystencja uczyni Twoje codzienne oczyszczanie twarzy prawdziwą przyjemnością! 

Moja opinia:
Mus znajduje się w małym słoiczku o pojemności 40 g. Ma przyjemną grafikę i zajmuje nie wiele miejsca. Jest szarego koloru. Jego konsystencja jest mocno zbita, ale dzięki temu jest on bardzo wydajny. Niestety przez tak gęstą konsystencję aplikacja jest trochę utrudniona, ponieważ trzeba wbić palec aby nabrać mus. Produkt przypomina mi taką lekką chmurkę, a po kontakcie z wodą zamienia się w aksamitny puszek. Wystarczy nałożyć go na nawilżoną skórę twarzy i już nie wielka ilość dobrze się pieni i tylko odrobina wystarczy aby dobrze umyć cała twarz. Zapach jest przecudowny, taki orzeźwiający, głownie wyczuwalna jest zielona herbata. Jest to produkt naturalny i wegański. Mus bez problemu się zmywa, pozostawia skórę oczyszczoną, odświeżoną, miękką oraz przyjemną w dotyku. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że poprawiła się kondycja skóry. Nie podrażnił ani nie uczulił mojej delikatnej skóry, a nawet ją odżywił. Na twarzy pojawia się o wiele mniej niepożądanych niespodzianek. Nie przesusza skóry, a nawet ja nawilża. Na stronie producenta dostępnych jest wiele innych musów do mycia twarzy ale o różnym działaniu. Taki mus kosztuje 20 zł i możecie go znaleźć tutaj: KLIK.


Zapraszam również na stronę sklepu: LaQ !




19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny produkt, podoba mi się, że ma piękny zapach i dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona herbata to super składnik dla cer przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena całkiem przystępna, więc warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice product
    https://www.melodyjacob.com/2023/10/uk-smoking-ban.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kosmetyk prezentujesz, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kusisz, żeby wypróbować. Konsystencja i zapach mogą mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam okazji testować tego typu kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  8. To ,ze to produkt wege to dla mnie dodatkowy atut, jestem mega ciekawa jego działania- musze go koniecznie kupić i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kosmetyk, niedrogi i jeśli tylko skuteczny, tak jak piszesz, to super..

    OdpowiedzUsuń