Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 28 maja 2024

Odżywka regeneracja ułatwiająca rozczesywanie od AVON - recenzja






Informacje od producenta:
Odżywka Regeneracja ułatwiająca rozczesywanie AVON ma działanie regenerujące, formuła z kompleksem Kera-Panthenol wspomoże naprawę struktury włosa, a dodatkowo nawilży i odżywi. Regularne stosowanie kosmetyku zapewni Ci efekt zregenerowanych i łatwych do rozczesania włosów. Odżywka Regeneracja ułatwiająca rozczesywanie AVON powinna być stosowana razem z szamponem z tej samej serii, aby zapewnić włosom jak najlepszy efekt.

Moja opinia:
Odżywka została zamknięta w ciemnej butelce 250 ml. Niestety nie widać przez nią ile produktu jeszcze zostało. Ma zamknięcie typu klik. Butelka jest wąska i bardzo praktyczna w użytkowaniu. Jest białego koloru. Jej konsystencja jest kremowa i gęsta. Zapach bardzo przyjemny, który później jakiś czas czuć na włosach. Jest ona bardzo wydajna. Odżywka dobrze nawilża włosy, są one później miękkie w dotyku i wygładzone. Włosy nawet lekką błyszczą i ładnie się układają.  Dobrze pielęgnuje włosy i faktycznie działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem czyli sprawia, że włosy dużo łatwiej się rozczesują. Po dłuższym stosowaniu widać zdecydowane efekty tej odżywki. Nie obciąża włosów, a dodatkowo zauważyłam, że odżywka poradziła sobie świetnie z moim włosami, które lubią się elektryzować. Z tej samej serii dostępny jest również szampon. Taką odżywkę można zakupić w cenie 18 zł za 250 ml i jest dostępna tutaj: KLIK. Avon w swojej ofercie posiada również szampon i odżywkę 2 w 1.


Zapraszam na stronę: FMPRODUKTY do zapoznania się z całą ofertą !




17 komentarzy:

  1. Bardzo dawno nie miałam nic z Avonu😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nigdy nie używałam odżywek do włosów, bo jakoś mi się nie chcę.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą firmę, też polecam,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nic od nich nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie obciąża włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam odżywki w tej serii

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze ciekawe czy by mi się spisała

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Avon, chociaż najbardziej uwielbiam ich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków Avonu do włosów, chyba nigdy nie używałam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, dawno nie używałam kosmetyków z tej firmy!
    Za polecenie dziękuję;)
    Serdeczności zostawiam:)
    Morgana
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nic nie miałam tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie używałam kosmetyków Avon, a mają fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi całkiem zachęcająco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy nie miałam odżywek z Avon

    OdpowiedzUsuń
  15. Odżywki dawno nie miałam, przeważnie zamawiam szampon, bo lubię :)

    OdpowiedzUsuń