Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 7 maja 2022

Antybakteryjny żel do mycia twarzy od Under Twenty - recenzja





Informacje od producenta:
Łagodzący żel przeznaczony do oczyszczania skóry wymagającej – wrażliwej, tłustej i mieszanej, a także przesuszonej po kuracjach trądzikowych.
Matuje skórę do 7h
Zmniejsza ilość i widoczność zaskórników
Odświeża, nawilża i wygładza

Moja opinia:
Żel ma pojemność 190 ml. Opakowanie jest bardzo praktyczne. Grafika przyjemna dla oka. Aplikator w postaci pompki dozuje odpowiednią ilość produktu. Dwie pompki wystarczają na cała twarz. Sprawia to, że produkt jest bardzo wydajny. Dzięki przezroczystej buteleczce widać ile produktu jeszcze zostało. Ma delikatny, przyjemny zapach. Konsystencja jest lekka i żelowa. Bardzo dobrze i łatwo rozprowadza się na skórze. Świetnie oczyszcza, pozostawia na skórze uczucie świeżości. Żel polepsza kondycję skóry. Staje się miękka i matowa. Nie zapycha i nie podrażnia skóry. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam nawet, że pojawia się mniej wyprysków. Twarz jest mniej zaczerwieniona. Produkt w 94 % jest z naturalnych składników co jest dodatkowym plusem dla tego produktu. Jest łatwo dostępny. Cena wynosi około 15 - 20 zł. 

Znacie ten produkt ? Używacie takich żeli ?

 

22 komentarze:

  1. Znam, ale jestem trochę starsza, więc sięgam po inne kosmetyki oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak ja dawno nie widziałam tej marki :D przystępna cenowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety w Polsce żele do mycia to jakaś pomyłka. Mam na myśli ich cenę. 15-20 zł!? W Niemczech kupowałam po 1 euro :c Chyba będę sobie ich zapasy robić za granicą.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego produktu. Całkiem przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego produktu. Całkiem przystępna cena.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, jednak bardzo chętnie wypróbuje, bo sama od wielu lat zmagam się z trądzikiem :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam kosmetyków do mycia twarzy z tej firmy i bardzo dobrze mi się sprawdzały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu miałam taki żel under 20 ale jakoś się u mnie nie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Znam te produkty, już dawno nic nie miałam tej marki ale pamiętam, że gdy używałam to dawały radę i mi się sprawdzały :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe wieki nic o nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nic tej marki chyba nie miałam. Czas nadrobić zaległości 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam i chyba nic od nich nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam swego czasu mazidła tej marki ale podrażniły mi skórę...

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś kiedyś miałam under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdt byłam młodsza, coś używałam z tej serii, ale teraz celuje w inne kosmetyki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Under 20 słynie z wysokiej jakości swoich produktów, kiedyś używałam ;)

    OdpowiedzUsuń