Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 10 listopada 2021

Przegląd Kalendarzy Adwentowych 2021

 

1.Kalendarze adwentowe od Sephora


-SEPHORA COLLECTION Holiday Vibes – Kalendarz Adwentowy 2021 - 24 produkty do makijażu, pielęgnacji, kąpieli i akcesoria, które zapewnią Ci shine, chill i otulą Cię każdego dnia, uprzyjemniając Ci oczekiwanie na 24 grudnia! - Koszt to 185 zł KLIK
-SEPHORA ACCESSORIES Kalendarz Adwentowy DIY - Zrób To Sam - Spersonalizuj swój własny kalendarz adwentowy "Do It Yourself"! Ten ekologiczny zestaw zawiera 24 bawełniane woreczki nadające się do recyklingu, ozdobione biodegradowalnym brokatem oraz 3-metrową wstążkę do zawieszenia ponumerowanych woreczków w formie girlandy. - Cena to 85 zł KLIK
-SEPHORA FAVORITES Kalendarz Adwentowy 2021 - Nadszedł czas, by przeżyć 25 dni niespodzianek! Lubimy kalendarz adwentowy Sephora Favorites ponieważ dzięki niemu każdy dzień jest okazją, by odkryć nowy, ulubiony produkt. Zachwyci Cię stylowe opakowanie w odcieniach złota i intensywnego różu. A do tego jeszcze jest ekologiczne: możesz go używać przez wiele lat, kiedy tylko masz ochotę! - 595 zł KLIK


2.Kalendarze adwentowe od Douglas


-KALENDARZ ADWENTOWY SHISEIDO  - Odkryj kalendarz adwentowy Shiseido i jego 24 wyjątkowe niespodzianki, aby zanurzyć się w esencji japońskiego piękna, odliczając czas do Bożego Narodzenia. 24 dni, aby odsłonić swoje piękno i zadbać o skórę z szeroką gamą makijażu, pielęgnacji skóry i zapachu - Cena to 649 zł KLIK
-Kalendarz Adwentowy Makeup - Bajeczny Makijażowy Kalendarz Adwentowy Douglas Collection skraca czas oczekiwania na Wigilię z 24 wspaniałymi niespodziankami! Unikalny kalendarz przywołuje w tym roku do Twojego domu atmosferę wielkiego miasta - Amsterdamu i Paryża! - 119 zł KLIK
-24 EXCLUSIVE BEAUTY HIGHLIGHTS FOR YOU - Odkryj każdego dnia nowy Beauty-Highlight, który przybliży Ci Święta Bożego Narodzenia. To idealny prezent dla kogoś, kogo kochasz lub dla siebie. Kalendarz zawiera 24 Beauty-Highlights i zawiera wszystko, czego pragnie miłośnik piękna. - Cena to 219 zł KLIK
-Kalendarz adwentowy Douglas - Małe niespodzianki cieszą najbardziej! W tym roku odliczanie do świąt z Douglas będzie bardzo beauty! Kalendarz Adwentowy Douglas kryje w sobie 24 mini produkty kosmetyczne najlepszych marek. Każdego dnia czeka na odkrycie nowy mini produkt. - 199 zł KLIK


3.Kalendarz adwentowy BELL HYPOALLERGENIC


Jego cena wynosi 249,99 zł i znajdziecie go tutaj :KLIK


4.Kalendarze adwentowe od Makeup Revolution


-Makeup Revolution You Are The Revolution Advent Calendar - Stylowe odliczanie do Bożego Narodzenia z kalendarzem adwentowym You Are The Revolution 2021! Zawiera 25 dni nowych i ekskluzywnych produktów i akcesoriów Revolution, w tym szminek, błyszczyków, rozświetlaczy, pędzli do makijażu i nie tylko. To najlepszy kalendarz adwentowy dla osób, które mają obsesję na punkcie piękna! - Koszt to 179 zł KLIK
-I Heart Revolution 12 Days Of Chocolate Advent Calendar - Odliczanie do Świąt jeszcze nigdy nie było tak słodkie! Przedstawiamy Wam 12-dniowy kalendarz adwentowy z czekoladą - zawierający 12 dni nowego i ekskluzywnego, słodszego niż czekolada makijażu i akcesoriów I Heart Revolution. Od rozświetlaczy, pędzli do makijażu i palet cieni inspirowanych czekoladą, to obowiązkowy prezent dla miłośnika czekolady! - 149 zł KLIK
-Makeup Revolution x Friends 12 Days Of Christmas Kalendarz Adwentowy 2021 - Odliczanie do Bożego Narodzenia w prawdziwym stylu Friends z kalendarzem adwentowym Revolution X Friends 12 dni świąt Bożego Narodzenia. Zawiera 12 dni nowych i ekskluzywnych produktów i akcesoriów Revolution x Friends, w tym niespotykane wcześniej palety cieni do powiek, gumki do włosów, pędzle do makijażu i nie tylko. To niezbędny prezent dla największego fana Friends. - 249 zł KLIK


5.Kalendarz adwentowy od Yves Rocher


W okienkach kalendarzy adwentowych można znaleźć już nie tylko czekoladki, które z pewnością ciepło wspominasz, kiedy myślisz o okresie przedświątecznym z czasów dzieciństwa. Prawdziwym hitem są teraz wersje z kosmetykami, które wywołują uśmiechy na twarzach dorosłych. Poznaj Kalendarz adwentowy 2021, czyli kolejną edycję naszej wersji znanej zabawy, dla wielbicieli testowania kosmetycznych nowości. Odkrywaj nowe kosmetyki i poznawaj nasze niezbędniki do twarzy, ciała, włosów i makijażu, a także zapachy. Taka zabawa z pewnością umili Ci czas niecierpliwego oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia! - Cena wynosi 229 zł KLIK



A Wy macie swój kalendarz adwentowy ?

27 komentarzy:

  1. Nie mam kalendarza i nie będę mieć, jakoś mnie nie kręcą takie rzeczy hehe no i drogie trochę. Ale muszę przyznać, że wyglądają ładnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są te wszystkie kalendarze. Chciałabym w tym roku kupić dla siebie, ale nie wiem który :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku wybór jest naprawdę duży. Muszę sobie sprawić jakiś kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kalendarza adwentowego i nie zamierzam kupować, bo są drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię oglądać otwieranie kalendarzy na YT ale sama nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba fakt, że przedstawiłaś tanią, średnią i wysoką półkę cenową :)
    Najbardziej podobają mi się te z Makeup Revolution. Nigdy nie miałam takich kosmetycznych kalendarzy adwentowych. Zawsze tylko klasyczne, z czekoladkami :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz jakiś tam mam co roku. Od Yves Rocher miałam dwa lata temu i był sztos, ale kosmetyczne staram się omijać, bo mam tego wiele po dziś w domu. Poluje na ten z kosmetykami do włosów, ale chyba się nie uda dorwać. Kupie pewnie jeden z żarełkiem, a z siostrą robimy sobie swoje kalendarze :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Największy kalendarz Sephory jest świetny, ale z ceną przesadzili :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kupiłam kalendarz z Asos. I więcej nie kupię chyba już xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku rezygnuje z kalendarza - zbyt dużo zapasów w domu mam 😛

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybór z roku na rok jest coraz większy, czasem warto przeanalizować czy warto jednakże jeśli ktoś lubi niespodzianki - why not? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wyglądają świetnie :) Teraz na rynku jest ich na prawdę masa, sama zastanawiałam się nad zakupem ale mam wątpliwości czy warto :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jak na razie tylko z Balea. Kusi mnie ten 12 dniowy z MakeUp Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jest zawsze szkoda na nie pieniędzy, mam tylko z czekoladkami :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarze adwentowe z kosmetykami to super sprawa! Świetna alternatywa dla starszych dziewczynek zamiast czekoladek :)) Może skuszę się, jak co roku na Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chcę kupić jakieśkalendarz adwentowy ale nie mogę sięzdecydować, a jest mega wybór kalendarzy teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kupiony jeden kalendarz z czekoladkami i jeden sama sobie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam kalendarz adwentowy z herbatkami. Przez 24 dni grudnia poznawałam nowe, niekiedy orientalne smaki herbatek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie kupuję kalendarzy adwentowych :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nigdy nie miałam takiego kalendarza, może w tym roku się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń