Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 20 listopada 2021

Dezodoranty od Isany - recenzja




Informacje od producenta:

1. ISANA - dezodorant w sprayu Soft Blossom
Niezawodna ochrona, delikatny kwiatowy zapach, 24 h. Dezodoranty Isana z kompleksem aktywnym sprawią, że poczujesz świeżość i niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem przez 24 godziny. Dezodorant w sprayu Isana Soft Blossom z 24-godzinnym kompleksem aktywnym skutecznie i niezawodnie chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Delikatny, kwiatowy zapach i wysokowartościowa formuła pielęgnująca zapewniają uczucie długo utrzymującej się świeżości.



2.ISANA - dezodorant dla kobiet, kokos
Dezodorant w sprayu do ciała z kokosem ISANA z 24-godzinnym aktywnym kompleksem niezawodnie chroni przed nieprzyjemnym zapachem ciała, zapewniając w ten sposób ochronę i poczucie zadbanej skóry.Bez aluminium.Formułą jest w 100% bez mikroplastików, wegański.



3.ISANA - dezodorant w sprayu Clear & Fresh
Antyperspirant w sprayu Isana Clear & Fresh z kompleksem aktywnym niezawodnie i długotrwale (do 48h) chroni przed nieprzyjemnym zapachem potu. Przyjemny, świeży zapach oraz wysokowartościowa formuła pielęgnująca zapewniają długotrwałe uczucie świeżości i czystości oraz chronią przed poceniem się skóry pod pachami. Nie pozostawia białych śladów na ciemnych i minimalizuje powstawanie żółtych plam na białych ubraniach. Produkt przebadany dermatologicznie.



4.ISANA - deo spray dla kobiet, Mango
Dezodorant w sprayu Isana Fruity Care z 24 godzinnym kompleksem aktywnym niezawodnie i długotrwale chroni przed nieprzyjemnym zapachem potu dając Ci poczucie pewności przez cały dzień.
Produkt przebadany dermatologicznie.



5.ISANA - Fruity Care, Deospray
Dezodorant w sprayu o soczystym zapachu cytrusów i grejpfruta. Zapewnia niezawodną ochronę przez cały dzień. Nie zawiera soli aluminium. Tolerancja ze skóra potwierdzona dermatologicznie.



Moja opinia:
Wszystkie dezodoranty mają pojemność 150 ml. Mają zapachową formułę. Buteleczki są wykonane z metalu, mechanizm w sprayu działa bez zarzutów. Posiadają ładną grafikę, która przykuwa wzrok. Dezodoranty sprawdzają się bardzo dobrze, zgodnie z opisem producenta. Chroni przed brzydkimi zapachami. Lepiej jednak sprawdzi się raczej w te ciepłe i chłodniejsze dni niż w upale, bo nie zawsze da radę. Chociaż z ilością godzin różnie bywa. Produkty pomagają w utrzymaniu świeżości. Zapachy nie są duszące, bardzo przyjemne. Dość długo się utrzymują. Nie zostawiają śladów na ubraniach. Oprócz zapachów, które udało mi się przetestować dostępnych jest wiele innych, więc każdy znajdzie dla siebie taki jaki lubi. Dostępne są również produkt dla mężczyzn oraz o różnym zastosowaniu. Są bardzo wydajne i zawsze mam wrażenie, że nigdy się nie skończą. Są bardzo łatwo dostępne, a ich cena to tylko około 5 zł, a w rossmannie często udaję mi się je złapać na promocji. Za taką cenę też nie można oczekiwać cudów. Mi najbardziej do gustu przypadł ten o zapachu kokosu. 


Znacie jakieś dezodoranty od Isany ? Sprawdziły się ?


20 komentarzy:

  1. Nie znam, ale taki owocowy bym chętnie kupiła😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam dezodorantów z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam tej marki, ale dezodorantów akurat nie używam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dezodorantów tej firmy jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie widziałam, że Isana ma dezodoranty. Na kokosowy chętnie bym się skusila jak będę kiedyś w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten Soft Blossom i był bardzo fajny :) Z pewnością jeszcze kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dezodoranty z Isany :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. These deos sound great! It's great to know they are microplastics free.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam jeszcze z deo Isany. Dobrze, że nie zostawiają plam, bo tego nie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak chodzi o dezodoranty to mam swoich ukubiencow

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś jakiś dezodorant tej marki, ale mnie nie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych dezodorantów, wolę używać antyperspiranty 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie korcą mnie. Miałam ze dwa i kompletnie mi się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji jeszcze używać dezodorantu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Isane, ale jeszcze dezodorantów nie miałam:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak skończy mi się mój obecny, to na pewno któryś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam.
    Od dawna nie używam dezodorantów, bo mi nie pomagały i plamy na ubraniach robiły...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń