Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 9 lipca 2014

Letni żel pod prysznic-receznja

Informacje od producenta:
Żel pod prysznic marki Isana stworzony z myślą o gorącym sezonie letnim:- odświeża i rozpieszcza,- bez parabenów,- tolerancja przez skórę : pH przyjazne dla skóry - potwierdzone dermatologicznie. 

Moja opinia:
Żel pod prysznic znajduje się w tubce o pojemności 300 ml.Ma lekki kokosowy zapach,który długo utrzymuje się na skórze.Niestety konsystencja jest zbyt wodnista,czego najbardziej nie lubię.Odświeża i sprawia,że skóra jest przyjemna w dotyku.Żel ma jasny kolor żółty,ale nie jest wydajny.Dobrze się pieni.Udało mi się go kupić na promocji w Rossmannie za niecałe 3 zł.Jest przyjazny dla skóry z czego jestem najbardziej zadowolona,ponieważ mam uczulenie na wiele produktów.Jak najbardziej przypadł mi do gustu.

Zalety:
-zapach
-dobrze się pieni
-cena
-dostępność

Wady:
-konsystencja

Ocena:
5-/5

5 komentarzy:

  1. produkty ISANY są bardzo tanie :D może się kiedyś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z tą Isaną to różnie jest. Jednego dnia wypuszczą na rynek dobry produkt a następnym razem ten sam produkt już nie będzie tak dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam! bardzo siobe chwalę!

    OdpowiedzUsuń