Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 11 lipca 2014

Balsam do ust-recenzja


Informacje od producenta:
Aromatyczny i odżywczy balsam do ust, błyskawicznie przynosi ulgę spierzchniętym i przesuszonym ustom. Bogata kompozycja z udziałem masła kakaowego, wosku pszczelego i witamin utrzymuje usta w doskonałej kondycji, pielęgnując i jednocześnie chroniąc.

Moja opinia:
Balsam ma zapach świeżych pomarańczy.Na pewno każdemu przypadł by do gustu.Dobrze rozprowadza się na ustach.Jest wydajny.Moja usta są przesuszone i często spierzchnięte,a ten balsam jest jednym z najlepszych produktów,które na prawdę pomogły mi na mój problem z ustami.Już po krótkiej chwili od nałożenia poczułam ulgę.Usta stały się nawilżone przez długi czas.Kosztuje 5,49 zł.Jest to cena,na która może pozwolić sobie każda kieszeń.Można go kupić na stronie sklepu :KLIK.Chyba zdecyduje się na zakup tego produktu.

Zalety:
-skuteczny
-cena
-dobrze się rozprowadza
-zapach

Wady:
-brak!!!

Ocena:5+/5

Zapraszam na stronę sklepu:KLIK !

2 komentarze: