Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 18 sierpnia 2024

Kawa czyli najbardziej znany napój świata


Kawa to najbardziej popularny napój na całym świecie. Stała się ona znana już w 15 wieku, a w 17 trafiła do Europy, a z czasem zaczęła trafiać do innych części świata. Stawała się co raz bardziej znana i powstawały pierwsze kawiarnie, a jej handel się rozwijał.  
 



Na zdjęciach możecie zobaczyć kawy, które w swojej ofercie posiada sklep Pan Kafka. Znajdziecie tam zwykłe kawy, ale również spersonizowane, które świetnie sprawdzą się na prezent i będą miłym zaskoczeniem. Etykiety, które można na nich umieścić sprawdzą się na imieniny, urodziny czy też na prezent dla nauczyciela, aby podziękować za jego pracę. 




Sklep oferuje również kawy limitowane. Nie dość, że etykiety mogą zaskoczyć, to również świetnie smakują. Kawa od długich lat jest stosowana, aby się pobudzić, towarzyszy zawsze podczas spotkań towarzyskich, a także podczas pracy. Posiada również wiele właściwości, które pozytywnie działają na organizm człowieka. 



Oprócz pojedynczych torebek o gramaturze 250g, 500g czy 1kg można zamówić zestawy kaw, które świetnie sprawdzą się do pracy, baru, kawiarni czy hotelu. 



Moją opinię na temat jednej z tych kaw znajdziecie tutaj: KLIK. Warto się z nią zapoznać przed zakupami, ponieważ piszę tam o niej wiele pozytów, ta kawa bardzo mnie zaskoczyła. 




Z kodem: PANKAFKAEL93 otrzymacie rabat na swoje zakupy, do których Was serdecznie zachęcam. Miłośnicy kawy na pewno będą z niej zadowoleni. 




Zapraszam na zapoznania się z cała ofertą sklepu: PAN KAFKA !




16 komentarzy:

  1. Przyznam się, że nie jestem miłośniczkę kawy... Nie lubię ani jej smaku, ani zapachu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w tym sklepie można kupić sporo fajnych kaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko pijam kawę, moja mama lubi dobrą

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawę uwielbiamy i nawet już sam jej zapach sprawia, że jakoś tak milej się robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kawę, muszę je sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowania mają te kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach kawy uwielbiam, szczególnie tej oryginalnej i parzonej z miłością:)
    Kiedyś piłam sporo ale i kawa była inna a teraz zdecydowanie okazjonalnie:)
    Ale dla miłośników kawy, to jest bardzo kusząca propozycja!
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty :) Zawsze kochałam kawę, ale od ciąży aż do teraz piję kawę zbożową :D ach... zapach takiej prawdziwej kawy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Me gusta el café. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż jest wielkim kawoszem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy i kolejnego ciekawego wpisu na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham kawę, więc te muszę poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, a ja nie lubię kawy, nie lubię tego zapachu i smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kawę pod różną postacią. Lubię próbować nowych smaków, więc chętnie skorzystam z Twojego polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze mnie kawoszka słaba, ale od czasu do czasu lubię wypić dobrą kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawa, to mój ulubiony napój. Ciekawa jestem jej smaku :)

    OdpowiedzUsuń