Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

niedziela, 29 września 2024

Ziołowa wcierka rozgrzewająca do włosów od ANWEN oraz KLUBU RECENZENTKI WIZAŻ - recenzja





Informacje od producenta:
Zapuszczasz włosy? A może chcesz zapobiec wypadaniu włosów i pobudzić cebulki do pracy? Wcierka Grow Us Tender to ziołowa kuracja do skóry głowy, która Ci w tym pomoże. Przekonaj się, jak łatwo możesz zadbać o skórę głowy i przyspieszyć wzrost włosów! Ziołowa wcierka do włosów Grow Us Tender zawiera składniki o potwierdzonym działaniu wspierającym porost włosów oraz zmniejszającym ich wypadanie. Kompleks biologicznie czynnych składników: ekstrakty z kozieradki, czarnej rzepy, czerwonej cebuli oraz z żeń-szenia, a także hydrolizowane proteiny sojowe, aminokwasy i witaminy z grupy B (w tym biotyna), w połączeniu z masażem skalpu, oddziałują na cebulki włosów, ograniczają nadmierne wypadanie włosów oraz pobudzają je do szybszego wzrostu. Wcierka na włosy zawiera niacynamid i cynk PCA, regulujące wydzielanie sebum, oraz pantenol, który łagodzi podrażnienia skóry głowy. HotFlux® i eteryczny olejek miętowy działają rozgrzewająco, antybakteryjnie i pobudzają mikrokrążenie, poprawiając ukrwienie skóry głowy, odżywienie i dotlenienie cebulek i mieszków włosowych.

Moja opinia:
Wcierka znajduje się w buteleczce o pojemności 150 ml. Posiada taki spryskiwacz, dzięki któremu produkt z łatwością nanosi się na skórę głowy i nie wypływa go zbyt duża ilość. Mimo, że grafika buteleczki jest ciemna to widać ile płynu znajduje się jeszcze w środku. Zapach produktu jest bardzo intensywny, co na początku może być trochę odpychające, ale z czasem idzie się do tego przyzwyczaić. Chwilę po nałożeniu czuć przyjemne ciepło i delikatne mrowienie, które ustępuję po pewnej chwili, czuć że płyn działa na cebulki włosów, nie na same włosy. Taką wcierkę należy nałożyć na minimum dwie godziny, a najlepiej na całą noc, za nim się z nią zmyje. Łatwo spłukuję się z włosów i zapach również z nich znika. Płyn starcza na jakiś czas, ale nie na jakoś długo. Pierwsze co zaważyłam po dłuższym stosowaniu to mniejszą ilość wypadania włosów oraz przybycie kolejnych baby hair. Włosy stały się również mocniejsze i dużo wolniej się przetłuszczają. Występujący czasem świąd skóry głowy również zniknął. Mimo, że efekt nie jest jakiś wow i włosy nie rosną w ekspresowym tempie to wcierka działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Jej cena wynosi 34,99 zł i znajdziecie ją tutaj: KLIK.


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą sklepu: ANWEN !
Oraz na stronę: KLUB RECENZENTKI WIZAŻ !




19 komentarzy:

  1. Dobrze, że włosy stały się mocniejsze. To mnie na pewno zachęca do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy preparat. Ja sama niestety nie mam bardzo gęstych włosów, które są cienkie, a nie chcę chodzić z krótkimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra bardzo chwali, a ja sama nie testowałam jeszcze, ale muszę nadrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie znam tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. O i to jest bardzo ciekawy produkt, bo moje włosy znowu na potęgę wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i swietnie,ze pomogla,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miała moja córka tę wcierkę. Też nie zauważyła spektakularnych efektów, do tego ten zapach nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli widać efekty stosowania, to produkt faktycznie wart polecenia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją kiedyś i niestety nie dla mnie... Nie widziałam totalnie efektów wcierania :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja i super produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ją, ale zapominam ją nałożyć przed myciem ;) Czuje ją mocno po nałożeniu, ale jak mi włosów sporo wypadło to używałam wcierki aptecznej, miałam kilka opakowań teraz żeby potrzymać efekt używam już takich z poza apteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kilka produktów Anwen, ale nie tą wcierkę. Może kiedyś sprawdzę ja na siebie

    OdpowiedzUsuń