Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 7 października 2021

Rossmannowe nowości


Co znajduje się w moich nowościach:


Trzy lakiery w moich ulubionych kolorach, które lubię mieć na paznokciach:
-Lakier LOVELY nr 94 KLIK
-Lakier LOVELY nr 34 KLIK
-Lakier WIBO nr 9 KLIK


Szampony od Pantene, których używam już przez dłuższy czas:
-PANTENE PRO-V Extra Volume 3in1 KLIK
-PANTENE PRO-V Repair & Protect KLIK


-Najlepszy płyn micelarny jaki miałam czyli Garnier 3 in 1 skóra wrażliwa KLIK
-Tonik do twarzy matująco-normalizujący  od Eveline kupiony ponownie KLIK
Tusze od rzęs również od marki Eveline:
-EVELINE COSMETICS Volumix Fiberlast podrubiająco-wydłużający KLIK
-EVELINE COSMETICS Mega Size Lashes wydłużająco-pogrubiający KLIK
-EVELINE COSMETICS Extension Volume pogrubiająco-rozdzielający KLIK


-Szczotka do włosów For Your Beauty KLIK
-Pilniczek do paznokci For Your Beauty KLIK
-Szczoteczka do zębów KLIK 
-Patyczki Higieniczny Cleanic KLIK


Dezodoranty od Isany o zapachu:
-Kokos KLIK
-Mango KLIK
-Krem do cery normalnej i suchej Ziaja masło kakaowe KLIK
-Pomadka do ust Isana kokos KLIK


-Płatki kosmetyczne w 3 paku Cleanic KLIK
-Płyn do zmiękczania tkanin Silan o zapachu Magnolii KLIK


A w paczce znalazłam również w gratisie dwie próbki:
-Krem przeciwzmarszczkowy od Bielenda
-Matujący krem na dzień od Soraya 


Jak podobają się Wam moje nowości?


20 komentarzy:

  1. Ilr ciekawych nowości. Przypomniałaś mi o tym, ze musze kupić maskarę

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo fajnych nowości. Ciekawią mnie tusze, bo tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nowości:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zajrzeć do Rosmanna, bo tusz do rzęs mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te szampony :) już dość długo są u mnie
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow to się obkupiłaś porządnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące nowości :)
    Lubię produkty Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, chyba nic nie miałam z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty :D Ten płyn micelarny z Garnier chętnie przetestuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobał mi się zapach tego płynu do płukania :) ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy jeszcze malowałam paznokcie, bardzo lubiłam ten zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo ciekawych nowości u Ciebie. Będzie co testować! ;)

    OdpowiedzUsuń