Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 28 września 2021

Krem do rąk Olive od Isana - recenzja





Informacje od producenta:
Krem do rąk Isana Olive dzięki połączeniu składników aktywnych pantenolu i gliceryny, dostarcza skórze dłoni obfitego nawilżenia oraz pomaga łagodzić nieprzyjemne uczucie jej napięcia. Działanie pielęgnacyjne kremu dopełnia olej z oliwek i masło kakaowe, które pozostawiają skórę gładką w dotyku. Krem wyjątkowo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Pielęgnacja, która poczujesz oraz wartościowe składniki, które sprawią, że Twoje dłonie będą przyjemnie miękkie w dotyku. Kremy do rąk Isana- codzienna pielęgnacja dłoni. Produkt przebadany dermatologicznie.

Moja opinia:
Krem ma pojemność 100 ml. Opakowanie jest małe i poręczne, dzięki czemu możemy go zabrać ze sobą do torebki. Ma bardzo ładny zapach, taki lekki, ale przyjemny. Konsystencja idealna, nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy. Bardzo dobrze nawilża i przynosi ukojenie suchym dłoniom. Jest również dość wydajny. Za cenę około 5 zł nie można oczekiwać cudów, mimo to jestem zadowolona z tego kremu i świetnie się nadaje do codziennej pielęgnacji. Dłonie stają się miękkie i przyjemne w dotyku. Jest łatwo dostępny. Sprawdza się lepiej w okresie letnim niż zimowym. Jest on dla dłoni mało wymagających, takich lekko przesuszonych.


Znacie ten kremik? Macie swoich ulubieńców? 


24 komentarze:

  1. a właśnie szukam kremu do rąk... przyjrzę mu się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu jeszcze nie miałam. Ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale rzadko używam kremu do rąk, jak już, to kupuję z Cien z Lidla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny :) miałam i dobrze wspominam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go latem i dobrze się sprawdził. Jesienią używam kremów bardziej intensywnych i ochronnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego produktu ale kosmetyki Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena świetna, to będę musiała wypróbować jego działanie na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat za oliwkami nie przepadam, więc i po oliwkowe kosmetyki nie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji go jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki z Isany są czasami warte uwagi ;) Tego kremiku jednak jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten krem, dobrze się u mnie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestuję ten krem do rąk :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Ciekawy krem :) Krem do rąk to kosmetyk, który zawsze musze mieć przy sobie :) Obecnie używam z cien i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki Isany. Świetnie pachną, dobrze działają i do tego mają przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat mi krem by się przydał bo mam suchą skórę na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kremy do rąk z tej marki ��

    OdpowiedzUsuń