Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

środa, 13 października 2021

Oczyszczająca maska węglowa od Bielenda - recenzja




Informacje od producenta:
Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry mieszanej i tłustej; szarej, z przebarwieniami i rozszerzonymi porami. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża i zwęża pory, działa przeciwtrądzikowo, redukuje poziom sebum. Aktywny węgiel zwany czarnym diamentem w kosmetyce, działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków. Glinka zielona posiada silne właściwości ściągające, dezynfekujące i gojące. Skutecznie wchłania szkodliwe bakterie i toksyny z powierzchni skóry, oczyszcza i zamyka pory, zmniejsza wydzielanie sebum, wzmacnia i rozświetla skórę. Bogata w makro i mikro elementy, działa regenerująco i odżywczo na skórę, dostarczając jej całe bogactwo pierwiastków.
Efekt: oczyszczona, idealnie matowa, pełna blasku, świeża i gładka cera. Pory zwężone i mniej widoczne, niedoskonałości zredukowane.

Moja opinia:
Saszetka ma pojemność 8 g. Opakowania bardzo łatwo się otwiera. Zapach maseczki jest przyjemny. Ma dobrą konsystencję i łatwo się rozprowadza na twarzy. Takie opakowania wystarcza aby pokryć twarz dość grubą warstwą maski. Taką maskę należy trzymać 10 minut. W takim czasie dobrze zaschła, oprócz miejsc gdzie było tej maski więcej. Zmywanie tej maski jest dość ciężkie i trzeba poświecić na to trochę czasu i cierpliwości. Jednak mimo trudności efekt jest bardzo zadawalający. Skóra stała się gładka i miękka w dotyku. Czuć na twarzy oczyszczenie. Bardzo dobrze ściąga. Twarz staje się pełna blasku i świeża. Działa lekko matująco i wygładzająco. Produkt nie podrażnia, ani nie uczula. Taka maska kosztuję parę złotych i produkt za taką cenę nie da efektu wow, więc nie można spodziewać się cudów. Maseczkę można zakupić do różnego rodzaju skóry i jest wszechstronnie dostępna. Mimo wszystko uważam, że informacja od producenta jest jednak trochę naciągnięta.


Lubicie maski węglowe ?


29 komentarzy:

  1. Nie używam maseczek bo niestety większość mnie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to jedna z moich ulubionych maseczek od Bielendy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie maseczki węglowe bardzo dobrze się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją, ale jedyne, co z niej pamiętam, to jak ciężko ją zmyć :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam jej kiedyś. Byłam nawet zadowolona :) Maski z węglem używałam jakiś czas temu teraz stawiam na trochę inną pielęgnacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą maskę, dla mnie porażka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem po nią sięgam! Przyjemna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio przepadam za maskami węglowymi 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam teraz maseczkę z czarnym węglem ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale jestem ciekawy jej efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że miałam okazję jej używać

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tej maski ale markę Bielenda lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam ani za węglowymi ani za glinkami, teraz jednak w ciąży tylko glinki i domowe drożdżowe mi pozostają.

    Zapraszam do mnie, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. I haven't tried it yet. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my new post. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już dużo maseczek z węglem i każda miała ciekawe działanie, ale tej jeszcze nie testowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za takimi maskami, ale używam od czasu do czasu. Miałam okazję i tę zastosować.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love mask and this is very interesting, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. o miałam ją kiedyś i byłam dosyć zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakoś nie przepadam za kosmetykami z węglem, nie służą mi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię maseczki z Bielendy, ale tej jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ją kiedyś i miło wspominam. Teraz mam żel do mycia twarzy z tej serii i mimo że nie lubię produktów z węglem żel mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń