Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 20 czerwca 2024

Kolorowe żele pod prysznic od AVON - recenzja


1. Kremowy żel pod prysznic sweet i joyful




Informacje od producenta:
Avon Senses to seria niezwykle aromatycznych żeli pod prysznic. Kosmetyki występują w wersji dla kobiet, mężczyzn i uniwersalne. Każdy z pewnością odszuka tutaj produkt odpowiedni dla siebie. Avon proponuje wyjątkowo unikalne formuły i najnowsze technologie. Wszystko to przy niezwykle opłacalnej cenie. Sprawdź bogactwo wyboru. Kosmetyki wyprodukowane są z myślą nawet o wrażliwej skórze. Kremowy żel pod prysznic Sweet & Joyful AVON zamknięty jest w duzym 720 ml opakowaniu z pompką. Jego kremowa formuła doskonale oczyszcza i pielęgnuje. Kremowy żel pod prysznic Sweet & Joyful AVON o nutach  granatu i frezji, czyli idealne połączenie pobudzi Twoje zmysły oraz odświeży. 


2.Żel pod prysznic lagoon




Informacje od producenta:
Żel pod prysznic Lagoon Avon to odświeżający prysznic, którego delikatne aromaty gruszki i owoców cytrusowych z pewnością przypadną do gustu każdemu. Twoja skóra będzie doskonale nawilżona, a przy systematycznym stosowaniu sprawi, że skóra będzie miękka i gładka. Żel pod prysznic Lagoon Avon tworzy gęstą i aromatyczną pianę, która otuli i pozwoli się zrelaksować. Aromat z pewnością pozostanie na ciele na dłużej. Żel pod prysznic Lagoon Avon pozwoli Ci utrzymać optymalny poziom nawilżenia.

Moja opinia:
Żale są zamknięte w buteleczkach 750 ml. Posiadają pompki co ułatwia ich aplikację i nie wylewa się ich za dużo. Posiadają piękna grafikę, równie kolorową jak zawartość butelek. Na pewno cieszą oko i pięknie prezentują się na półce. Dodatkowo ich pompki zostały dodatkowe zabezpieczone, więc na pewno się nic nie wyleje i nie były wcześniej używane. Różowy z nich jest kremowy i bardziej gęsty, a jego zapach jest słodki. Niebieski natomiast jest nieco bardziej wodnisty, a jego zapach jest bardzo orzeźwiający. Oba z nich bardzo dobrze się pienią i wytwarzają gęstą pianę, nawet ich niewielka ilość. Zapach unosi się w całej łazience, a na ciele są wyczuwalne jeszcze przez jakiś czas. Bardzo dobrze myją i zmiękczają skórę. Jest po nich odświeżona, miękka i przyjemna w dotyku. Co do wydajności to starczają na dość długo tym bardziej takie duże butelki. Są lekkie i delikatne. Nie wywołują żadnych podrażnień, ani uczuleń. Mogą być używane przez cała rodzinę. W ofercie jest mnóstwo innych zapachów. Dla każdego coś dobrego. Umilają kąpiel, staje się ona jeszcze bardziej przyjemna. Różowy płyn znajdziecie tutaj: KLIK, a niebieski tu: KLIK. Kosztują one 22 zł.


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: FMPRODUKTY AVON !




19 komentarzy:

  1. Przyznam się, że ja od dłuższego czasu używam żeli Le Petit Marseillais. Jestem tej marce wierna od kilku dobrych lat, ale dzięki za recenzję, może wypróbuję, jak mi się obecny skończy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Always a must for summer! These look very refreshing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome summer feel to these. And great for roadtrips too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam nic z Avon'u. Kiedyś jak byłam nastolatką bardzo dużo tych kosmetyków zamawiałam :)

    Ale do żeli pod prysznic do dziś mam sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba wydają się być super wersjami na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kupowałam tylko żele Avon - bardzo je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam niczego z Avonu. Fajna pojemność, taki zapasik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele Avon. Super się u nas sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy korzystałam z Avonu to ogromnie lubiłam ich żele pod prysznic. Piękne zapachy i kolory butelek zawsze mają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam. Zawsze ładnie pachniały

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam kosmetyków z tej firmy ale tych żelów jeszcze nie miałam...

    Lubię żele, mydła, a nawet szampony z pompką :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam nic z Avon .

    OdpowiedzUsuń
  14. Tych akurat nie miałam i dawno nie kupowałam nic od Avonu, ale może kiedyś znowu skuszę się na coś od tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Avon lubię, ale głównie za perfumy 😊 reszta wypada przeciętnie

    OdpowiedzUsuń