Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 2 kwietnia 2024

Kosmetyki do włosów BIOTIN REPAIR od marki TRESEMME oraz KLUBU RECENZENTKI WIZAŻ - recenzja




1. TRESemme, Biotin Repair, Shampoo (Szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych




Informacje od producenta:

Profesjonalny szampon TRESemmé Biotin Repair z formułą Pro-Bond Plex™ i technologią Pro Style™ z aminokwasami i ceramidami sprawia, że włosy stają się silniejsze, gładsze, bardziej podatne na układanie i łatwiejsze do stylizacji przy regularnym stosowaniu. Innowacyjna formuła wzbogacona o biotynę widocznie regeneruje i chroni włosy przed 7 rodzajami uszkodzeń już po jednym użyciu*. Po zastosowaniu włosy pachną jak po wyjściu z salonu! Odkryj prawdziwą siłę naprawczą dla swoich włosów i podaruj im intensywną pielęgnację, na którą zasługują. *7 rodzajów uszkodzeń: suszenie, rozjaśnianie, szczotkowanie, prostowanie, farbowanie, splatanie, kręcenie widocznie naprawionych podczas stosowania Szamponu i odżywki TRESemmé Biotin Repair


2. TRESemme, Biotin Repair, Conditioner (Regenerująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych 





Informacje od producenta:
Nawet najbardziej zniszczone włosy mogą odzyskać zdrowy wygląd! Profesjonalna odżywka TRESemmé Biotin Repair z formułą Pro-Bond Plex™ i technologią Pro Style™ z aminokwasami i ceramidami sprawia, że włosy stają się silniejsze, gładsze, bardziej podatne na układanie i łatwiejsze w rozczesywaniu. Innowacyjna formuła wzbogacona o biotynę widocznie regeneruje i chroni włosy przed 7 rodzajami uszkodzeń już po jednym użyciu*. Po zastosowaniu włosy pachną jak po wyjściu z salonu! Odkryj prawdziwą siłę naprawczą dla swoich włosów i podaruj im intensywną pielęgnację, na którą zasługują. *7 rodzajów uszkodzeń: suszenie, rozjaśnianie, szczotkowanie, prostowanie, farbowanie, splatanie, kręcenie widocznie naprawionych podczas stosowania Szamponu i odżywki TRESemmé Biotin Repair



Moja opinia:
Produkty do testów otrzymałam dzięki KLUB RECENZENTKI WIZAŻ. Szampon jak i odżywka mają pojemności 400 ml. Posiadają zamknięcia typu "klik", dzięki czemu nie wydobywa się zbyt duża ilość produktu z buteleczki. Ich konsystencja jest kremowa, są białego koloru. Już niewielka ilość wytwarza duża ilość piany, a trochę odżywki wystarcza aby nałożyć je na włosy, nawet te dłuższe, dzięki temu oba produkty są bardzo wydajne. Zapach bardzo przypadł mi do gustu, jest cudowny, przez bardzo długi czas utrzymuje się na włosach i tak jak informuje producent pachną jak po wyjściu z salonu. Co do działania na początku byłam trochę rozczarowana co do wyglądu moich włosów, ale dałam szansę tym kosmetykom i na szczęście po kilku dniach używania tych produktów wyglądały one zupełnie inaczej. Przez trzy, cztery dni włosy po użyciu były zupełnie bez życia, takie oklapłe, ale później ich wygląd zupełnie się zmienił. Odzyskały życie, a odżywka ich nie obciąża, ani nie wpływa na szybkość przetłuszczania się włosów. Jeśli chodzi o nawilżenie, błysk i ich miękkość ten efekt zauważyłam już po pierwszym użyciu. Chciałabym co chwilę ich dotykać, aby poczuć w dłoniach to przyjemne uczucie. Są wygładzone, nie puszą się i świetnie rozczesują, bez żadnego problemu. Zdecydowanie lepiej się układają, nie są takie niesforne. Widać ogromną poprawę wyglądu włosów. Te kosmetyki świetnie je pielęgnują. Po dłuższym stosowaniu te efekty są jeszcze bardziej widoczne. Włosy są mocniejsze, mniej łamliwe, wypada ich mniejsza ilość. Moje włosy były dość mocno zniszczone i zdecydowanie takiego efektu jaki uzyskałam dzięki tym produktom oczekiwałam. Koszt szamponu jak i odżywki wynosi 30,99 zł. Marka w swojej ofercie posiada również produkty dla innych rodzajów włosów. 


Zapraszam na stronę: WIZAŻ !
oraz na stronę marki: TRESEMME !




22 komentarze:

  1. Nie znam tej marki,ale recenzja bardzo wartościowa. Bardzo dziękuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nowa dla mnie marka, bardzo ciekawe produkty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja recenzja zachęca do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń

  5. Good thing it contains biotin. Great review.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że miałaś cierpliwość do czekania i że jesteś zadowolona z kosmetyków
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jesteś zadowolona. Ja ostatnio znów powróciłam do bardzo króciutkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych kosmetyków jeszcze nie miałam. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na recenzje tego szamponu i odżywki. Po prostu mega. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety mi się nei sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło wspominam ich kosmetyki, chociaż dawno ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam właśnie suche włosy po rozjaśnianiu, a te kosmetyki mnie zaciekawiły. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze nic od nich nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze okazji testować tych produktów, ciekawie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki do włosów z z aminokwasami i ceramidami. Będę miała te produkty na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki do włosó tej marki

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś produkty tej marki i byłam z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój mąż lubi kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń