Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 5 marca 2024

Testowanie produktów z Klub Recenzentki WIZAŻ oraz marką TRESEMME




Do testów otrzymałam:
-Szampon oraz odżywkę Biotin Repair 
regeneracja suchych i zniszczonych włosów 


Zapraszam na stronę: WIZAŻ !
oraz na stronę marki: TRESEMME !




13 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana . Ciekawa marka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Jestem ciekawa jak testy wypadną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnych testów i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam testować kosmetyki z tej strony. Jestem ciekawa Twojej opinii o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) ciekawa jestem opinii na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale jestem bardzo ciekawa efektów. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nic od nich nie miałam, ale to marka, którą miło wspominam. Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym przetrmestowala. Już same kosmetyki wyglądają fajnie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń