Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

sobota, 9 marca 2024

"PURINA CAT CHOW !" czyli nowy projekt od TRND z marką PURINA






Do testów dla mojego kotka otrzymałam:
- 1 opakowanie karmy suchej PURINA CAT CHOW 3 in 1 z Indykiem (1,5 kg)
-4 saszetki karmy mokrej
-8 saszetek karmy mokrej do rozdania najbliższym


Zapraszam na stronę TRND !
oraz na stronę producenta karmy: PURINA !




18 komentarzy:

  1. Purina to dobra firma. Moje koty lubię jej suchą karmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna przesyłka! Purina to świetna marka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pyszności! Kociak z pewnością zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super akcja! Mój kot bardzo lubi Purinę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to kotek bedzie miał co jesć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kot jest dość kapryśny, ale tę markę lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę testowania. Moja kicia lubi Purinę, więc pewnie byłaby zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie, chociaż kota mam w domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega taka paczka :) W końcu pupil może po testować . Czekam aż zrobią wersje dla psów 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa Twojej opinii, bo ta firma jest mocno reklamowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kociak będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń