Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

piątek, 2 lutego 2024

Prawdziwe piękno czyli biżuteria od GERLINDE



Do testów otrzymałam:
-Bransoletka modułowa niebieski szkło wenecki
-Kolczyki Asymetric Heart
-Kolczyki Cristal Pearl 
-Bransoletka Rhinestone Shell


Ja zabieram się do testów, a Was już teraz zapraszam na stronę sklepu: GERLINDE !




12 komentarzy:

  1. Wyglądają pięknie. Jestem ciekawa z wrażeń ich noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie bransoletki, faktycznie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria. Na jakieś kolczyki to może nawet się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają nawet ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bransoletka z muszelką bardzo mi się podoba ♡ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda. Uwielbiam taką biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super biżuteria :D Najbardziej spodobała mi się bransoletka
    modułowa z niebieskim szkłem weneckim :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń