Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

wtorek, 12 grudnia 2023

Aktywne serum normalizująco - przeciwtrądzikowe ACNE CONTROL od LaQ - recenzja






Informacje od producenta:
Jestem aktywnym serum o działaniu normalizującym i przeciwtrądzikowym. Mam niezwykle lekką, żelową formułę. Pokochasz mnie, jeśli Twoja skóra jest tłusta, mieszana, zanieczyszczona, skłonna do niedoskonałości i z nadmierną produkcją sebum. Twoja cera stanie się nawilżona, niedoskonałości widocznie zredukowane, a praca gruczołów łojowych unormowana.

Moja opinia:
Serum znajduję się w małej, szklanej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml, a dodatkowo było umieszczone w papierowe opakowanie. Pompka działa bez zarzutów i jedno czy dwa kliknięcia wystarczą aby pokryć nim cała twarz, z czym wiąże się wydajność tego produktu. Zapach może nie jest jakiś przyjemny, ale mało wyczuwalny i szybko się ulatnia, ale nie jest drażniący. Jest dość wodniste i trzeba bardzo szybko rozprowadzać go na twarzy, aby nie spłynął. Szybko się wchłania, chwilę po nałożeniu czuć lepką warstwę, która szybko znika. Po nałożeniu na twarz staje się ona rozjaśniona i odświeżona. Można go używać rano i wieczorem, a kiedy aplikowałam go rano twarz nie świeciła się i wyglądała bardzo dobrze. Serum trafiło w moje ręce w bardzo dobrym momencie, ponieważ miałam na twarzy pełno niedoskonałości, wyprysków. Już po kilku dniach stosowania zauważyłam, że wszystko szybko znika i nie pojawia się nic nowego.  Produkt działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Nie wysusza skóry, a nawet ją świetnie nawilża. Wyrównuje koloryt skóry. Cera staje się sprężysta i miła w dotyku. Działa szybko i skutecznie, a twarz nabiera zdrowego wyglądu. Koszt takiego serum wynosi 45 zł i znajdziecie je tutaj: KLIK. Na stronie sklepu można znaleźć wiele innych serum, więc każdy znajdzie coś dla siebie. 


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: LaQ !




13 komentarzy:

  1. To jest świetna marka! Polecam też musy myjące do twarzy i żele pod prysznic, a ostatnio pojawiły się genialne maski do włosów i szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nawilża, bo to bardzo cenię w tego typu produktach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że serum działa szybko i skutecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wypróbuję to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem to nie jest produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne serum w przystępnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że Laq ma takie fajne produkty. Warto się rozejrzeć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe serum. Będę miała je na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś bardzo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic nie miałam od nich 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Co nie co słyszałam o tej marce, ale sama nie miałam okazji jej wypróbować. Może skusiłabym się na to serum :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń