Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 6 listopada 2023

Bogaty krem do ciała kiwi i winogrona od LAQ - recenzja






Informacje od producenta:
Jestem rewitalizującym kremem do pielęgnacji ciała, o bogatym i naturalnym składzie. Przyjemna w aplikacji konsystencja sprawia, że szybko się wchłaniam i nie pozostawiam na skórze tłustej warstwy. Pachnę bardzo świeżo i energetycznie - wyczujesz we mnie kiwi i winogrona. Użyj mnie na całe swoje ciało, zrelaksuj się i pozwól mi działać - zadbam o Twoją skórę i zmysły, jak mało kto. Jeśli masz skórę suchą i skłonną do podrażnień, przyniosę jej prawdziwe ukojenie. Mocno ją odżywię, widocznie wygładzę, a także intensywnie nawilżę. Bogactwo naturalnych składników odżywczych zauważysz już po pierwszym użyciu!

Moja opinia:
Krem znajduje się w odkręcanym plastikowym pojemniczku o pojemności 200 ml o bardzo fajnej, zielonej grafice, która przykuwa wzrok i ładnie się prezentuję na półce. Pod nakrętką znajduje się również dodatkowe zabezpieczenie. Konsystencja jest lekka i przyjemna. Bez problemu można wydobyć kosmetyk nawet z dna opakowania. Zapach jest przecudowny, czuć go od razu po otwarciu opakowania, a po nałożeniu na ciało czuć go na nim przez bardzo długi czas. Jest ona taki orzeźwiający. Jest to produkt w 96 % ze składników pochodzenia naturalnego. Produkt jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza aby wysmarować ciało. Szybko się wchłania, nie pozostawia takiej tłustej warstwy, dobrze się rozprowadza. Ciało staje się dobrze nawilżone, a nie przesuszone. Krem nie uczula, ani nie podrażnia skóry. Staje się ona odżywiona, miękka i przyjemna w dotyku. Dobrze pielęgnuje skórę i przywraca jej elastyczność. Poprawia jej kondycję i działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Koszt takiego kremu wynosi 38 zł i więcej o nim znajdzie tutaj: KLIK. Więcej produktów z tej serii jest dostępne tu: KRÓLICZKA KIWI I WINOGRONA


Zapraszam do zapoznania się z cała ofertą: LaQ !




24 komentarze:

  1. bardzo lubię produkty z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like a great one for winter.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a good one
    You can check out my new post: https://www.melodyjacob.com/2023/11/the-best-black-friday-coat-deals.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny krem, ciekawa jestem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny krem, ciekawa jestem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for sharing. i want to try this body cream, too.

    xoxo, rae
    raellarina.com
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bedę musiała koniecznie go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kosmetyk i cena jak dla mnie też ok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't know this brand, but the cream looks nice.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt ;)
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę znam, ale tego kremu jeszcze nie. Dobrze wiedzieć że warto po niego sięgnąć. Pozdrawiam Monika 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten krem. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam żel pod prysznic o tym zapachu, był cudowny. Zainteresowałaś mnie ten kremem i wpisuję go na swoją chciejlistę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Nie przypominam sobie, bym miała cokolwiek od tej firmy :) Krem wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam tylko mus peelingujący tej marki i chyba żel pod prysznic o zapachu winogrona. Na ten krem mogłabym się skusić,bo lubię takie zapachy 😉

    OdpowiedzUsuń