Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 6 lutego 2023

Mgiełka do Ciała Ibiza Dreams od SO...? - recenzja





Informacje od producenta:
Mgiełka do ciała So...? Escapes Ibiza Dreams przywodzi na myśl wspomnienia wakacyjnych imprez i zachodów słońca na tej pięknej wyspie. Znajdziemy w niej nuty słodkiego czerwonego jabłka, maliny i dojrzałej gruszki, które w połączeniu z nutami kwiatów fiołka, piwonii i orchidei rozkwitają pełnią zapachu.

Moja opinia:
Mgiełka ma pojemność 50 ml. Taka małą buteleczka idealnie zmieści się nam do torebki nawet takiej mniejszej. Grafika jak widać na zdjęciu bardzo przyjemna dla oka i przykuwająca wzrok. Buteleczka jest przezroczysta, dzięki czemu widać ile produktu jeszcze zostało. Opakowanie jest mocne i trwałe. Pompka sięga do samego dnia i jest możliwość bez problemu wypsikania nawet ostatnie krople mgiełki. Aplikator nie zacina się i działa bardzo lekko. Zapach jest przepiękny, bardzo słodki i co jest dla mnie wielkim zaskoczeniem bardzo trwały jak na mgiełkę, a wystarczy dwa, trzy psiknięcia i już zapach jest wyczuwalny. Długo utrzymuje się na ciele, a tym bardziej na ubraniach. Mimo, że jest to malutka buteleczka to wystarczyła mi na długi czas. Te nuty zapachowe rzeczywiście kojarzą mi się z latem, ale ten produkt dobrze sprawdza się w każda porę roku, jednak w cieplejsze dni przynosi orzeźwienie. Mgiełka w wersji 50 ml kosztuję 11,99 zł, ale jest dostępna również w wersji 200 ml w cenie 32,99 zł. Producent w swojej ofercie posiada również inne zapachy mgiełek. Ja swoją zakupiłam w Rossmannie, ale jest również dostępna w innych drogeriach.


Znacie produkty od S0...? Używacie mgiełek do ciała ? Kto jest Waszym ulubieńcem ?


15 komentarzy:

  1. Nie znam, ale opis tej kompozycji zapachowej brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak rzadko sięgam po mgiełki, głownie kupują je moje dzieci :P Tę właśnie ma moja starsza córka i muszę przyznać, że pachnie bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam :) korzystałam z niej na wakacjach. Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie miałam mgiełki, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produktów nie znam , ale taka mgiełka do ciała to naprawde fajna rzecz na lato i podczas podróży

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełki lubię, ale tylko w okresie letnim, gdy chcę ładnie pachnieć ale raczej wolę suptelnie / wodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale szata graficzna przykuwa uwagę 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję skoro cena jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełki lubię latem. Fajnie, że jest taka mała pojemność do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam te mgiełki i powiem że są fajne, i prawda pojemność akurat do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam mgiełki od niedawna. Lubię różaną mgiełkę Miya, choć ostatnio pokochałam nawadniająco-tonizującę esencję w mgiełce "Bielenda Professional"

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne opakowanie ;) Kompozycja zapachowa brzmi kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie znam, ale mgiełki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki są spoko :D Delikatny zapach, lubię tego typ kosmetyków na lato.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna propozycja na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń