Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

poniedziałek, 30 stycznia 2023

Nawilżający krem przeciw wypryskom ISANA - recenzja







Informacje od producenta:
Isana czysta skóra 24-godzinny krem nawilżający do cery trądzikowej przez 24 godziny intensywnie nawilża skórę. Przy codziennym stosowaniu zapobiega powstawaniu uciążliwych wyprysków i zaskórników. Działanie pielęgnacyjne: Cynk zwalcza bakterie powodujące pojawianie się pryszczy, lecz jednocześnie nie wysusza skóry. Zmniejsza błyszczenie się skóry. Nadaje cerze zmatowiony, naturalny, a także czystszy i gładszy wygląd.

Moja opinia:
Krem umieszczony jest w tubce z zamknięciem typu "klik". Jego pojemność wynosi 50 ml. Małe opakowanie nie zajmuję dużo miejsca, a niebieska grafika przykuwa wzrok. Zapach jest dość intensywny i trzeba się do niego przyzwyczaić. Jego konsystencja jest lekka i kremowa. Nie zostawia tłustego filmu. Szybko się wchłania. Po zużyciu całego opakowania mogę powiedzieć, że krem nie daje jakiegoś efektu wow. Faktycznie bardzo dobrze nawilża skórę co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem w tego typu kremie. Co do działania na wypryski zauważyłam, że jedynie je wysusza dzięki czemu szybciej znikały, ale i tak cały czas pojawiały się nowe. Jego wydajność też mogłaby być trochę lepsza, ponieważ bardzo szybko zużyłam tą tubkę, a wyciśniecie kremu kiedy zużyta jest jego znaczna ilość jest dość trudne. Na jedno użyciu potrzeba bardzo niewielką ilość produktu, więc myślałam, że starczy na dłużej. Bez problemu taki krem można używać na noc i jak rano, ponieważ skóra po nim się nie świeciła mimo, że tak dobrze została nawilżona. Dobrze ją zmatowił i nie zapycha. Krem nie dał może jakiegoś świetnego efektu, ale również jej nie zaszkodził w żaden sposób. Nie jest to produkt apteczny i za jakoś wysoką cenę, ale jak na taki krem działa dość dobrze. Za taką tubkę trzeba zapłacić około 10 zł. 


Znacie ten krem Isany ? Używacie czasem takiego typu produktów?


17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu, ale Isanę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale mam z Udany plasterki na wypryski z identyczną szatą graficzną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z Isany czasem zdarza mi sie kupować ale ten krem nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego kremu ;) Kiedyś używałam kosmetyków tej marki, ale serii do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ją na niedoskonałości wolę toniki z kwasem glikolowym lub serum z niacynamidem 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś średnio mnie korci mam sporo zapasów

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się pozbyłam wyprysków kiedy przestałam się malować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię produkty od ISANA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Isany dawno już nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie dla mnie, bo ostatnio wypryski przestały mnie nawiedzać 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Z isany mam tylko żółty olejek którym myję gąbeczki do makijażu. Tak, na skórę staram się rozważnie bo słyszałem, że produkty z Isany są uczulające, a ja jestem dość wrażliwa na to więc muszę ostrożnie dobierać kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Isanę, ale kremu nie znam. Dziękuję, że mogłam zapoznać się z Twoją opinią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam problemu z wypryskami, więc raczej nie jest to kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. straam sie omijac isane jakos zawsze cos innego mnie bardziej zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o pielęgnację twarzy to isana nie jest już dla nie wow. Zdecydowanie znam lepsze produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny produkt w bardzo atrakcyjnej cenie!

    OdpowiedzUsuń