Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Dzięki temu oszczędzisz, a kosmetyki zamówisz z dostawą do domu. Jeżeli dodatkowo chcesz zarobić dodatkową gotówkę, możesz zarejestrować się i sprzedawać Avon innym osobom. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwości. Rejestracja AVON jest szybka i bezproblemowa, od razu po założeniu konta możesz zacząć działać. Dodatkowo dostaniesz pakiet na start zupełnie za darmo. Kupując poprzez Klub Avon otrzymujesz rabaty do 40% a dodatkowo odbierzesz prezenty za zamówienia w programie dla nowych osób. W Avon nie masz obowiązku zamawiania co katalog, zostając konsultantką Avon nie masz żadnych obowiązków. To zajęcie dodatkowe, które możesz wykonywać zawsze przy okazji lub kiedy masz wolną chwilę.

czwartek, 5 stycznia 2023

Kremowy żel pod prysznic Yoghurt & Fruit od Isana - recenzja






Informacje od producenta:
Odczuwalna świeżość oraz cenne składniki dzięki którym poczujesz się zadbana przez cały dzień. Kremowe żele pod prysznic marki ISANA dostarczają Twojej skórze to, czego potrzebuje. Kremowy żel pod prysznic ISANA Yoghurt & Fruit, z witaminą E oraz prowitaminą B5, zapewnia twojej skórze optymalną pielęgnację i sprawia, że staje się ona miękka w dotyku. Formuła zawierająca delikatny kompleks pielęgnujący wyjątkowo łagodnie myje skórę i pomaga zachować właściwy poziom jej nawilżenia. Połączenie delikatnej pielęgnacji oraz owocowego zapachu sprawiają, że codzienna kąpiel pod prysznicem stanie się wyjątkowym doznaniem. Produkt przebadany dermatologicznie, pH neutralne dla skóry.

Moja opinia:
Żel ma pojemność 300 ml. Uwielbiam żele od Isany i myślę, że są każdemu dobrze znane. Świetna grafika opakowania, która przykuwa wzrok. Szkoda tylko, że nie widać jaka ilość produktu została jeszcze do zużycia. Buteleczka nie duża, dobrze dopasowuje się do dłoni, z łatwością można zabrać ją ze sobą w podróż. W tej wersji zapachowej używam żelu pierwszy raz i jestem w nim zakochana. Przepiękny, bardzo przyjemny zapach. Długo się utrzymuje na skórze. Bardzo dobrze się pieni, nawet nie wielka ilość żelu. Nie wysusza skóry, a nawet lekko ją nawilża, nie podrażnia jej. Świetnie myje, pozostawia skórę oczyszczoną. Staje się ona miękka i przyjemna w dotyku.  Jest nawet dość wydajny, mimo lejącej się konsystencji. Tak jak inne żele od Isany ten również mnie nie zawiódł i świetnie się sprawdził. Jego cena co do jakości jest naprawdę zaskakująca. Kosztuje jedynie 3,99 zł. Można zdobyć żel Isany w wielu różnych zapach, więc każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Dodatkowo można dostać buteleczki w różnych pojemnościach większych jak i mniejszych.


Znacie ten zapach od Isany ?


24 komentarze:

  1. Za taką cenę niewątpliwie warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że go miałam i chyba był ok. Generalnie te żele Isana to myć myją i pachną, a oprócz tego nic więcej jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapachowe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam tej marki 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię żele pod prysznic isana, tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i bardzo miło wspominam jego śliczny zapach i świetne działanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Isany uwielbiam przede wszystkim szampony. I odzywki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z isany mam tylko żółty olejek do mycia gąbek do makijażu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego zapachu chyba nie znam ale wiem że spory jest wybór wśród żeli Isana

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, mam go w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele Isana, ale tego zapachu jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko kiedy sięgam po żele z Isany bo mój Rossman jakos tak zawsze nie po drodzę i zazwyczaj zamawiam Yope i Laq przez neta ale gdy juz się decyduje na ich żele wybieram ten o zapachu jaśminu i limonki to jest chyba wersja Lizbona, no coś cudownego niby waniliowo-jasminowy ale z nutka orzeźwiającego cytrusa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele pod prysznic z Isany. Są przystępne cenowo i cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego nie miałam, ale ostatnio niestety kupiłam jeden z nich i srednio byłam z niego zadowolona ( miał taką mega lejącą się konsystencję )

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem, czy kiedykolwiek miałam ten produkt, ale chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś uwielbiałam żele Isany 😍 około trzydziestki moja skóra się uwrażliwiła i teraz mogę używać tylko naturalnych kosmetyków 😉 Ale pamiętam jak kiedyś szalałam w Rosku na dziale z żelami pod prysznic 😁

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam żele pod prysznic i szampony z tej marki. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post blizejgwiazd.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię ich żele. Zwłaszcza za cenę xD
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń